EA השביתה מודעות פרסום במשחק UFC 4 בעקבות זעמם של המעריצים

חברת EA Sports חזרה בה מההחלטה לשילוב פרסומות במשחק  UFC 4 לאחר שתגובת נגד של המעריצים הציפה את ערוצי המדיה החברתית של החברה


סרטון מתוך UFC 4 שהעלה מעריץ של המשחק ובו צצה (פעמיים) לפתע פרסומת לתכנית טלוויזיה של אמזון, גרם בסופו של דבר לביטול פרסומות במשחק. הפרסומות צצו במהלך שידור חוזר במשחק, ואז שוב בתחתית המסך, ולחץ בערוצי המדיה החברתיות הפכו את ההחלטה של EA והיא הסירה את הפרסומות. החברה גם הביעה התנצלות במילים אלו: "אנו מתנצלים על כל הפרעה במשחק ששחקנים אולי חוו".

הסרטון הועלה לאתר הפופולרי רדיט (reddit) ותוך יום צבר למעלה מ-3600 תגובות ומאות שיתופים ברחבי הרשת.

"EA החליטה להוסיף פרסומות מלאות באמצע המשחק, משחק שעולה 60 דולר, כחודש לאחר שחרורו ולאחר ששוחררו הביקורות"

EA decided to add full-on commercials in the middle of gameplay in a $60 game a month after it's release so it wasn't talked about in reviews
byu/Ydino inassholedesign

"לא אכפת לי מהפרסומות אם זה היה משחק חינמי"

עוד הוסיף השחקן וטען כי הוא שילם את המחיר הקמעונאי המלא ובנוסף להיות מופגז בפרסומות מדובר בסטירת לחי מצלצלת אמיתית. חברת EA שיגרה הודעה לעיתונות שהופצה גם ב- Reddit (תודה, Eurogamer) טענה כי מוקדם יותר השבוע הצוות הפעיל מיקומי מודעות ב- EA SPORTS UFC 4 שהופיעו רק בקטעים של "הפעלה חוזרת" במשחק. לטענתה סוג זה של פרסום אינו חדש בזכיינית UFC, אם כי בדרך כלל היא דאגה הצגת מודעות באריחי התפריט הראשי ספציפיים או במיקומי לוגו של Octagon. לבסוף היא התייחסה לפוסט ברדיט ואמרה כי:

"ברור מאוד מהמשוב כי שילוב מודעות בחוויית השידור החוזר והשכבה העליונה אינו מבורך. הפרסומות הושבתו על ידי הצוות ואנו מתנצלים על כל שיבוש במשחקים ששחקנים חוו"

"אנו מבינים שצריך היה לתקשר עם השחקנים מבעוד מועד וזה בפתח. אנו רוצים לוודא שלשחקנים שלנו תהיה החוויה הטובה ביותר האפשרית בהפעלת EA SPORTS UFC 4"

המשחק UFC 4 שוחרר בזמן מאוד מאתגר עבור חברת EA Sports ובמיוחד בז'אנר המכות. אחרי הכישלון הצורם של WWE 2K20 חובבי משחקי המכות קיוו למשחק חדש שיציל את הז'אנר מהתרסקות. UFC 4 ושלל לוחמי ה-MMA שמככבים בו שוחרר ב-18 באוגוסט (לPS4 ו-Xbox One) וזכה לביקורות טובות מאת המבקרים עם ציון ממוצע של 82/100, אך ציון ממוצע של 30/100 בקרב המעריצים. אפשר להבין מדוע גם תוספת של פרסומת חודש אחרי ההשקה העלו להם את הסעיף…יאללה מכות.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות