Crysis Remastered: תמונת PC ראשונה על הגדרות הגרפיקה הגבוהות ביותר נחשפת

חברת קרייטק חושפת תמונה ראשונה ומרשימה מגרסת המחשב של Crysis Remastered על הגדרות הגרפיקה הגבוהות ביותר


קרייטק מצייצת הבוקר בטוויטר הגדרת גרפיקה חדשה בשם "Can it Run Crysis?", מצב גרפיקה שנועד לדחוף את המחשב לגבולותיו (אם חלקכם מרגיש דז'ה בו  לשנת 2007, זה בסדר). בציוץ היא חושפת תמונה ראשונה מתוך המשחק (ולא מרונדרת) בגרסת ה-PC ואין מה להגיד, זה נראה מדהים:

עד כה זכינו להשקה מינורית של המשחק בנינטנדו סוויץ' (Switch), וצפינו בטריילרים ספורים שלקוחים מגרסאות הקונסולות הנוכחיות בלבד. הציוץ החדש בטוויטר בנוגע ל= Crysis הוקדשה לקהילת המחשבים (PC). מצב "Can it Run Crysis?", יהיה מצב בלעדי למחשב האישי ש:

"נועד לאתגר את החומרה שלכם עם הגדרות בלתי מוגבלות."

כתגובה לתמונה החדשה, אחד המעריצים חשף בטוויטר תמונה זהה מאותו מקום במשחק המקורי, ואתם כבר יכולים להיווכח לשיפור הגרפי של הגרסה המחודשת:

המשחק קרייסיס (Crysis) הראשון זכה למוניטין רב ונכנס לפנתיאון הבנצ'מארקים של עולם משחקי ה-PC, בשל היותו אחד המשחקים הגרפיים התובעניים ביותר בשנת 2007.

לאחרונה חשפה קרייטק את דרישות המערכת של הגרסה המחודשת של קרייסיס והן מאוד ידידותיות לרובכם. דרישות המערכת התפרסמו בחנות המשחקים של Epic Games לקראת השקתו של המשחק ב -18 בספטמבר. השקת המשחק נדחתה בחודשיים ככל הנראה מהתגובות הפושרות של המעריצים לטריילר ההכרזה.

הגרסה המחודשת מתהדרת בשיפורים רבים ובתמיכה של עד 8K, וכוללת בין היתר מרקמים וטקסטורות עשירים יותר, SSDO, SVOGI, ואפילו אפשרות לעקיבת קרניים (Ray Tracing) בכרטיסים שאינם RTX.


Crysis Remastered ישוחרר ב-18 בספטמבר ל-PS4Xbox One וגם למחשב האישי (PC). המשחק כבר שוחרר ל-Switch.


 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות