התגעגעתם לשדה התעופה? המפה האגדית Terminal לקראת נחיתה ב-CoD: Mobile

עונה 10 של Call of Duty: Mobile בפתח ואקטיביז'ן תשחרר מפה אגדית מ-MW2


העדכון האחרון למשחק CoD: Mobile, שוחרר ב-ב-14 באוגוסט בחנויות האפליקציות והוא הביא לנו את עונה 9. עדכון זה הציג את ה-Gunsmith ב-CoD: Mobile ואת המפה Shipment 1944, שמבוססת על המפה האייקונית מ- Call of Duty 4: Modern Warfare, שם היא כונתה Shipment.
כעת מגיעה עוד מפה אגדית, במסגרת הכניסה לעונה 10 שתגיע ב-10 בספטמבר. מדובר באחת אחת הטובות והאהובות על מעריצי הסדרה בכל הזמנים- טרמינל (Terminal). המפה שכנראה שיחקו בה הכי הרבה במשחק "2 Call of Duty: Modern Warfare" ובקיצור-MW2).

לשחקנים שלא מכירים את המפה, מדובר באחת המפות היפות, הטובות, הכיפיות והממכרות בסדרה. מפה בינונית בגודלה, עם שני אזורים עיקריים – בתוך הטרמינל ובשדה התעופה החיצוני; אזור חניה למטוסים מקורקעים. זמינה כעת ב- Call of Duty: Mobile.

מה מצפה בעונה 10

לאחר הכרזתו של המשחק הבא בסדרה, "Call Of Duty Black Ops Cold War", שמועות טוענות שדמויות ממשחק זה יגיעו למשחק, ובמיוחד פרנק וודס (Frank Woods). שמועה נוספת מדברת על המפה Pine , שהיא חלק מהמשחק COD Modern Warfare וצפויה להגיע גם ל- Call Of Duty Mobile. רוב הסיכוייים שזו תהיה מפה 2v2. כרגע גולאג (Gulag) וסלון (Saloon) הן המפות היחידות לקרבות 2v2.

https://www.youtube.com/watch?v=xKnP-QMNrt8&ab_channel=AnonymousYT

בחודש יוני האחרון דווח כי המשחק CoD: Mobile הגיעה לסך הורדות של 250 מיליון ובכך עקף את PUBG Mobile. עם הכנסות של למעלה מ-300 מיליון דולר מאז ההשקה שלו, קשה להתווכח עם ההצלחה של קול אוף דיוטי למובייל.


מה זה Call of Duty: Mobile?

Call of Duty: Mobile הוא משחק יריות חינמי מגוף ראשון המשלב שתי תת-סדרות הכי פופולריות שידעה הסדרה, Modern Warfare ו- Black Ops. המשחק שואב משתיהן את המיטב שהסדרות הללו העניקו לשחקנים: מפות מדהימות, נשקים, קילסטריקים, התקדמות הדמות, גיימפליי וחוויית משחק יריות מהיר שנשען על מכניקת הבסיס של הסדרה.

להורדה בחינם של המשחק Call of Duty: Mobile ל-iOS

להורדה בחינם של המשחק Call of Duty: Mobile לאנדרואיד

מקור: Activision

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות