ריהוט בעיצוב משחקי סופר מריו בדרך לאנימל קרוסינג

נינטנדו הודיעה כי עיצוב רהיטים חדש שלקוח ממשחקי סופר מריו, יגיע למשחק Animal Crossing, אבל צריך סבלנות


סופר מריו, אחת הדמויות האייקוניות של עולם הגיימינג, חוגג 35 שנה, ונינטנדו הפתיעה עם אירוע מקוון של Nintendo Direct, אותו הקדישה לשרברב האיטלקי עם השפם. מלבד אוסף חדש של 3 משחקי סופר מריו, בשם Super Mario 3D All Stars שצפוי לצאת עוד החודש, היא לא הזניחה את שחקני אנימל קרוסינג.

נינטנדו צייצה בטוויטר כי הריהוט החדש יגיע רק בחודש מרץ, 2021, שזה די הרחק מיום הולדתו ה-35 של מריו, אבל זה יהיה בדיוק הזמן לחגוג את יום ההולדת הראשון של Animal Crossing: New Horizons.

המעריצים רוצים את את האגדה של זלדה

עדיין גם לא ידוע בדיוק לגבי העיצוב של רהיטי Super Mario באנימל קרוסינג, אך בהתחשב בשתי סדרות המשחקים יש עולם שלם של אפשרויות: פטריות (טואודים), פנינים, צינורות, לואיג’י וטואוד, בירדו, הנסיכה רוזלינה ועוד. ראוי לציין כי נינטנדו-אירופה צייצה את החדשות הללו, אך לא חשבון נינטנדו היפני וגם לא נינטנדו-ארה”ב. זה מאוד לא סביר כי ערכות נושא הריהוט של סופר מריו יהיו בלעדיים לשחקני אנימל קרוסינג באירופה.

בינתיים, תשובות לגבי הציוץ מלאות במעריצים המבקשים ערכות ריהוט אחרות, המועדפים עליהם באנימל קרוסינג. נראה שיש ביקוש גדול לריהוט ובגדים בהשראת סדרת האגדה של זלדה (The Legend of Zelda).


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות