נמצא הפיתרון לצ'יטרים? Activision הגישה תביעה נגד מפתחת תוכנת צ'יטים

מפיצת סדרת קול אוף דיוטי והבאטל רויאל Warzone הגישה תביעה בבית משפט נגד מפתחת תוכנת צ'יטים


תמיד נדמה לנו שאין ממש פיתרון להילחם נגד צ'יטרים, שרק הולכים ומתרבים, הודות לתוכנות צי'טינג והאקינג שהופכות למתוחכמות יותר ויותר. רק בשבוע האחרון דיווחנו על BAN שחטפו למעלה מ-2 מיליון צ'יטרים במשחק PUBG ועל צ'יטר רברבן שנתפס על חם בשידור חי בטוויץ' ונחסם.

ההצלחה הענקית של Warzone הפכה את חברת אקטיביז'ן למפיצת המשחקים בעלת שווי השוק הגבוה ביותר, 64 מיליארד דולר (EA שווה 40) והיא כנראה לא מוכנה שיפריעו לה להמשיך ולגדול. הצ'יטרים, שמעלים את העצבים לקהילות Call of Duty השונות, השפיעו גם על אקטיביז'ן, שאולי מצאה דרך מקורית להתחיל לטפל בתופעה. תביעות משפטיות.

חברת Activision תובעת את CXCheats

תוכנת CXCheats היא תוכנת לצ'יטים שבאמצעותה, שחקנים מחוסרי חוש אתגרי, עצלנים, או סתם אוהבים להציק, יכולים להפוך לחצי אלוהים במשחק. אקטיביז'ן הגישה את התביעה בבית משפט בארצות הברית, אך סירבה לפרט את היקפה. זה הספיק למפתחת התוכנה להתנצל בפומבי באמצעות הדיסקורד ולעדכן כי היא טיפלה בנושא זה:

"אנו מתנצלים על כל הכאב שגרמנו לשחקני Call of Duty"

Activision suing popular hacking installation website
byu/MrTheRevertz- inCODWarzone

"כתוצאה מהתביעה של Activision, הסכמנו להפסיק את הפיתוח והתמיכה בכל המוצרים והשירותים הקשורים ל- Call of Duty הנמכרים דרך האתר. מוצרים אלה לא יחזרו ל- CXCheats בשום צורה שהיא. כמו כן, עליך להיות מודע לכך ששימוש בכלים של צד שלישי ב- Call of Duty עלול לגרום להשעיה או איסור של חשבונך על ידי Activision Publishing, Inc. או מפתחי המשחק. אנו מתנצלים על כל הכאב שגרמנו לשחקני Call of Duty".

נכון לעכשיו, באתר של CXCheats אין שום צ'יט של Call of Duty למכירה, אם כי צ'יטים למשחקי באטל רויאל אחרים כמו Apex Legends ו- PUBG נותרו זמינים. צ'יטרים שביצעו רכישה של התוכנה, לא צפויים לקבל החזר בעקבות ההסרה של משחקי אקטיביז'ן.

PUBG- הצ'יטרים עדיין שם אחרי הניקוי הגדול האחרון

Call of Duty: Warzone חווה כמות אינטנסיבית של האקרים וצ'יטרים מאז השקת המשחק ב- 13 במרץ על פלטפורמת המחשב האישי. הצ'יטים כידוע, אפשריים רק ב-PC, מה שמסב תסכול רק בקרב שחקני הקונסולות שאיפשרו קרוס-פלטפורם במשחק.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות