כן, אפשר לטוס לטירת סינדרלה בפארק השעשועים דיסניוורלד. בחינם

להגשים חלום: השמיים עדיין לא נפתחו אבל הסימולטור טיסה החדש של מיקרוסופט יאפשר לכם לטוס לפארק השעשועים דיסניוורלד (Disney World) ולנחות על סף טירת סינדרלה, מהבית


בשבוע שעבר שחררה חברת מיקרוסופט את אחד המשחקים הכי מצופים של השנים האחרונות, Microsoft Flight Simulator. הכותר החדש שוגר בהצלחה יתירה וזכה לביקורות נלהבות. האפשרויות הבלתי מוגבלות של המשחק עדיין נמצאות בשלב העיכול, ואט אט שחקנים נכנסים לתא הטייס וטסים לכמה מהיעדים המבוקשים בעולם. והפעם פארק השעשועים דיסניוורלד (Disney World).

טירת סינדרלה אצלכם בסלון

אתר דיסני הרשמי, Inside the Magic, מציין כי אינכם יכולים להגיע באמצעות מטוס לדיסניוורלד בחיים האמיתיים, מאז האירועים הטרגיים של 11 בספטמבר 2001. לאחר אירוע טרגי זה, מטוסים יכולים להגיע רק 3,000 רגל מעל דיסני וורלד ושלושה מיילים מטירת סינדרלה.

טירת סינדרלה בדיסניוורלד

בעזרת סימולטור הטיסה של מיקרוסופט, כעת תוכלו לנחות בתוך הפארק ולראות את הטירה מקרוב, לא מדהימה כמו במציאות אבל עדיין, אצלכם בבית!.

מרחוק, הטירה נראית מרהיבה, אבל אם תתקרבו, אפשר להבחין בסרטון כי ישנם מרקמים מפוקסלים והרחוב הראשי נראה כמו עתיד דיסטופי. זה לא מפריע לאפשרות המרגשת לטוס ליעד כל כך נכסף. אולי כדאי שמיקרוסופט ודיסני תשתפנה פעולה זו עם זו בכדי לגרום לבילוי הזה להיראות קסום יותר?

סימולטור הטיסה של מיקרוסופט הוא משחק בו תוכלו לחקור את העולם בעזרת מטוסים מכל הצורות והגדלים. למרות ההתקנה הארוכה והמייגעת שלו, הוא זכה לשבחים ברחבי העולם שסיכמו כי מדובר ב:

"אחד המשחקים היפים ביותר בדור הזה ותשומת הלב לפרטים הקטנים היא משהו שילווה אותנו לדור הבא"

המשחק מחזיק בציון מרשים של 93% ב- MetaCritic מ -41 ביקורות, מה שהופך אותו לאחד המשחקים הנסקרים עם הציון הגבוה ביותר לשנת 2020.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות