מיקרוסופט מגרילה קונסולת Xbox One בעיצוב "וונדר וומן 1984"

חברת מיקרוסופט עיצבה 3 קונסולות Xbox One X בהשראת הסרט הגדול הבא בכיכובה של גל גדות, "וונדר וומן 1984" (Wonder Woman 1984). אחת  מהן יכולה להיות שלכם


אירוע DC FanDome סיפק לנו כמה מההכרזות והחשיפות הגדולות ביותר של השנה. "משחק יחידת המתאבדים" (Suicide Squad: Kill the Justice League) ואפילו משחק באטמן חדש (Batman: Gotham Knights).

לצד המשחקים, נחשף גם הסרט "וונדר וומן 1984" (Wonder Woman 1984) סרט ההמשך ל"וונדר וומן" משנת 2017, בו חוזרים לככב גל גדות בתפקיד וונדר וומן וכריס פיין בתפקיד סטיב טרבור.

כדי לחגוג את האירוע, חברת מיקרוסופט חשפה שלוש קונסולות Xbox One X מעוצבות להפליא בהשראת הסרט, שאחת מהן תוגרל למעריצים, כולל ישראל ואחת תימכר במכירה פומבית כתרומה לקהילה. הקונסולות אינן מאפשרות הפעלת משחקים, אלה נוצרו לשם העיצוב, כלומר מדובר ברהיט בסופו של דבר.

קונסולת וונדר וומן 1984 מזהב טהור

הקונסולה השווה מבין השלוש מצופה בזהב 24 קראט ומעוצבת בהשראת השריון הזהוב שלובשת וונדר וומן בסרט. קונסולת הזהב המדהימה נוצרה בעבודת יד לחלוטין והיא מכילה סמל נשר זהוב ולוגו וונדר וומן 1984 מודפס בתלת מימד. קונסולה זו לא להגרלה, אם תהיתם.

זו הקונסולה שתימכר במכירה פומבית לטובת צדקה. ממיקרוסופט נמסר:

קונסולת הזהב הזו תוצע במכירה פומבית כשכל ההכנסות תעבורנה ליוזמה Together for Herשהושקה על ידי הפרויקט Charlize Theron Africa Outreach, המוביל את הארגון ההומניטרי CARE, וקרן תעשיות הבידור לעמוד בסולידריות עם נשים ונערות ברחבי העולם ותמיכה בתגובה העולמית נגד אלימות במשפחה בתקופת הקורונה- COVID-19.

הקונסולה השנייה מעוטרת בדפוס נחש ועיטורים מנומרים, בהשראת צ'יטה, נבלת-העל הראשית בסרט. גם זו לא הקונסולה שמיקרוסופט תגריל, והיא גם לא תימכר במכירה פומבית.

אם הגעתם עד לפה בכתבה, אז הגעתם לקונסולה שיכולה להיות שלכם.

זו הקונסולה שיכולה להיות שלכם

הקונסולה השלישית והאחרונה היא בצבע כתום בוהק עם לוגו צבעוני של וונדר וומן משובץ על גבי הקונסולה והלאסו של וונדר וומן המונח על פני הקונסולה. הלוגו של וונדר וומן משובץ על גבי הקונסולה והוא שוב צבעוני להפליא. זו הקונסולה שלמעריצים יש סיכוי לזכות בה.

איך זוכים בהגרלה?

מיקרוסופט פירסמה את תקנון ההגרלה, והדרך אל הקונסולה הנחשקת, די פשוטה. 2 דרכים לזכייה בקונסולה, דרך הטוויטר או דרך הפייסבוק.

התנאים: מועד ההגרלה יחל מהיום, ה-26 לאוגוסט, ויסתיים ב-17 לספטמבר, 2020. עליכם להיות בני 18 ומעלה. אם לא הגעתם לגיל 18 בתחום השיפוט בו אתם מתגוררים, עליך לקבל את הסכמת ההורה או אפוטרופוס חוקי.

Twiter: עליכם להיכנס לחשבון הטוויטר של אקסבוקס (xbox@)ולעקוב אחריו. עליכם לצייץ מחדש את הציוץ פה למטה וללכלול בציוץ את שלושת ההאשטגים הללו: #WW1984Xbox  #WW84 #Sweepstakes  

Facebook: בקרו בדף הפייסבוק הרשמי של אקסבוקס ועשו לייק לפוסט הזה (הוא מופיע כאן למטה). זהו, נכנסתם להגרלה.

https://www.facebook.com/xbox/posts/10158415528941023

*הזוכה המאושר ייבחר אקראית והוא יקבל את הקונסולה בעיצוב "וונדר וומן 1984" ובנוסף יקבל גם קונסולת Xbox One X 1 TB.

בהצלחה!


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x