צפו ב-15 דקות של גיימפליי מתוך “Little Nightmares 2”

Little Nightmares II, כותר המשך למשחק הקריפי משנת 2017 צפוי להגיע אלינו בשנה הבאה. עד אז אתם מוזמנים לצפות ברבע שעה של משחקיות


באוגוסט שנה שעברה, במהלך כנס Gamescom השנתי שהתקיים בגרמניה, הוכרז כי המשחק Little Nightmares 2, משחק ההמשך ללהיט האינדי Little Nightmares, משנת 2017, ישוחרר בשנת 2020. זה לא כל כך קרה או יקרה השנה בגלל וירוס הקורונה. צפו בטריילר גיימפליי חדש:

Little Nightmares II הוא תערובת מעניינת של ז’אנרים, כמו הרפתקאות, פאזל וכמובן ז’אנר האימה / ההישרדות. סגנון האימה הדמיוני של הסדרה הוא האלמנט הכי טוב שלה והמשחק הראשון היה אחד הפלטפורמרים הטובים ביותר לשנת 2017.

המשחק השני בסדרה יהווה המשך ישיר למשחק הראשון, כאשר לדמות הראשית שלנו,Six, לה עזרנו לברוח במשחק הראשון מצטרפת עוד דמות בשם Mono. המשחק יכיל פתירת חידות וגם אלמנטים שונים של קרב. כמובן שגם במשחק הזה נזכה לקבל אפקטים קוליים מצמררים, עיצובים מחרידים של אויבים ואווירה אימתנית שמייחדת את Little Night Nightes ממשחקים אחרים בז’אנר.

Little Nightmares II ישוחרר ב-11 בפברואר, 2021, לקונסולות של הדור הנוכחי- PS4, Xbox One וה-Nintendo Switch, וגם ל-PC. המשחק גם יגיע לקונסולות של הדור הבא- Xbox Series X וה-PS5.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות