FIFA 21: צפו בטריילר הגיימפליי הרשמי של המשחק

מהלכים חדשים, ריצות קריאייטיביות ועוד תכונות ומיומנויות חדשות בטריילר המשחקיות הרשמי של פיפא 21


בשבוע שעבר חשפה חברת EA SPORTS את הטריילר הרשמי של פיפא 21 וקיבלנו את קיליאן אמבפה (פריז סן ז’רמן) ככוכב הראשי שיככב על עטיפות המשחק בכל גרסאותיו. קנטונה ממנצ'סטר יצטרף כאייקון וגם מידע על Volta Squads שיכלול משחק קואופ-אפ מקוון של 5v5, עם אופציה להתחבר לחברים.

הפעם משחרר EA טריילר גיימפליי רשמי ששם דגש על המכניקה של התנועה בפיפ"א 21. צפו:

ריצות קריאייטביות ומצב "Rewind"

הטריילר החדש חושף לנו חלק מהשינויים שיגיעו למכניקת בתנועה של השחקנים. ריצות קריאייטיב הן תכונה חדשה לחלוטין שנותנת לשחקנים את היכולת להשתלט על ריצות מחוץ לכדור לעומת להשאיר אותה ל-AI. כדרור משופר (המכונה כ"כדרור זריז "), מיצוב (" מודעות למיקום ") והתנגשויות ("מערכת התנגשות טבעית "), הפעלה ידנית (" ריצות יצירה ") ואתגר קשה יותר לקראת ה- AI ("מצב מתחרה"). בנוסף, הטריילר החדש FIFA 21 חושף גם את הפונקציה של "Rewind", שתאפשר לך לבטל פעילויות ולקבל עוד ניסיון לצעד אחר ממש באמצע משחק.

התנועות יהיו מיומנות, חלקלקות ונגישות יותר ויאפשרו לשחקנים לגשת לטריקים על ידי לחיצה על הכפתור הימני L1 והפעלת הלחצן האנלוגי השמאלי. כמובן שלא תצטרכו לעשות הכל באופן ידני – ה- AI של FIFA 21 עודכן כך ששחקנים בשליטה ממוחשבת מבצעים ריצות חכמות ומהלכים בהתאם לחוזקות והחולשות שלהם בחיים האמיתיים.

מערכת הפיזיקה בפיפ"א 21

סרחיו אגוארו, למשל, יחזיק את הריצה שלו כדי לא להיכנס למצב נבדל לעומת ריצה מתמדת קדימה אם הכדור לא ישוחרר; מגנים כמו וירג'יל ואן דיק, בינתיים, ימקמו את עצמם בצורה יעילה יותר כדי לחסום ניסיונות הבקעה מול שערים, במקום להיות במצב של הכנה ליציאה להתקפה.

EA טוענת כי מערכת ההתנגשות עברה שדרוג. מערכת זו היא בעצם מערכת הפיזיקה שקובעת כיצד ולאן הכדור מקפצץ בין שחקנים במצבים אקראיים. הרעיון הוא לגרום לאותם רגעים תזזיתיים יותר בתוך המגרש להרגיש טבעיים יותר, ונראה שהיא מתפקדת היטב במבט ראשון.

בשבוע שעבר נחשפנו גם למידע אודות גרסת הדור הבא של FIFA 21 שתציג זמני טעינה מהירים, תאורה ועיבוד נדחים, טכנולוגיית אנימציה משופרת,הומניזציה כדורית, ועוד. EA גם אישרה כי FIFA 21 תתמוך בתכנית הכניסה הכפולה שלה, כך שתוכלו לשדרג את העותק שלהם מפלייסטיישן 4 לפלייסטיישן 5, או מ- Xbox One ל- Xbox Series X ללא עלות נוספת.

בתחילת חודש שעבר חשפה חברת קונאמי את משחק הכדורגל הבא שלה. PES 2021 יהיה מעין שדרוג של המשחק הקודם ויעלה 30 דולרים.

FIFA 21 ישוחרר ב -9 באוקטובר 2020 עבור PS4, Xbox One, PC דרך Origin ו- Steam. מנויי EA Access יוכלו לנסות את המשחק החל מה -1 באוקטובר. מעריצים יוכלו לשחק החל מה -6 באוקטובר אם יזמינו מראש את המהדורות האולטימטיביות או מהדורת האלופות של המשחק.


כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות