הדמו של "Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2" שוחרר, אבל לא לכולם

הדמו של גרסת הרימסטר למשחק Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 זמין, אבל רק למי שהזמין את המשחק מראש


לרבים מאיתנו יש כמה זיכרונות נעימים מסדרת הסקייטבורד הנוסטלגית טוני הוק, ובמיוחד שני הכותרים הראשונים בסדרה. עכשיו כשעומד להשתחרר כותר מחודש לשני המשחקים הראשונים בסדרה, המעריצים כבר לא יכולים לחכות להשקה.

עד אז, חברת אקטיביז'ן משחררת דמו למשחק שמכיל בעצם את שני משחקי ה- Pro Skater הראשונים עם גרפיקה מעודכנת. אך למרבה הצער, הדמו הזה זמין אך ורק אם הזמנתם מראש את המשחק דרך חנות המשחקים של Epic Games Store, שבעליה מככב בזמן האחרון בחדשות.

הדמו מאפשר לכם להשתתף במצב המשחק Single Session, כלומר יש לכם שתי דקות להשיג את הציון הגבוה ביותר לפני שהטיימר נגמר. בעוד שחלק מהשחקנים עשויים למצוא את מגבלת הזמן מעצבנת, אפשר לשחק מחדש את ההפעלה כמה פעמים שתרצו או לשמור על משולבת שתאריך את מגבלת הזמן. על שפת הכניסה, עד שהמשחק יושק, תצליח לשלוט ברמת המחסן.

לאורך כל כותרי הסדרה, היא זכתה לפסי הקול מהטובים ביותר בעולם המשחקים. גם החידוש הזה יציג פסקול משגע ותוכלו להאזין לו כאן. הדמו יעניק לכם הזדמנות להאזין לכמה שירים מפס הקול של המשחק, כולל אמנים כמו Rage Against the Machine ובילי טאלנט. פסקול הדמו כולל את :

  • Billy Talent – Afraid of Heights
  • Goldfinger – Superman
  • Rage Against the Machine – Guerilla Radio
  • Tyrone Briggs – Lose Control

לגבי המכניקה של הגיימפליי, משחקי ה- Pro Skater 1 + 2 המקוריים של טוני הוק הטמיעו גם איכויות משחק כמו שליטה הדוקה, דיוק ומבנה שמאפשר לשחקנים לעסוק בעולמו באופן שרצו. על פי הדיווחים הראשונים מהדמו, החידוש לטוני הוק, מפתיע באיכותו.

על פי דיווחים נראה שג'ק בלאק יהיה משחק כדמות סודית ב- Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2, והוא ייקח על עצמו את התפקיד של אחד הנבלים הגדולים של הסדרה – הנוראיים, בעיקר הסתם מעצבנים, שזכו לשם העוקצני הקצין דיק (Officer Dick).

Tony Hawk’s Pro Skater ו-Tony Hawk’s Pro Skater 2 ישוחררו ב-3 בספטמבר ל-PS4, Xbox One ו- PC (דרך החנות של Epic Games).

מקור: blog.activision

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות