לחסל מפלצות בסמארטפון: "המכשף" הוכרז רשמית למובייל

The Witcher: Monster Slayer AR הוכרז רשמית עבור ה-עבור iOS וה- Android. טריילר חשיפה ופרטים על המשחק הגדול הבא לסמארטפונים כבר כאן


המפתחת הפולנית CD Projekt Red הכריזה על ה- The Witcher: Monster Slayer, משחק AR (מציאות מדומה) חינמי חדש בסדרת משחקי התפקידים "המכשף", עבור iOS ו- Android ובכיכובו של גראלט.

https://www.youtube.com/watch?v=TJONQYsru1c&feature=emb_title

דגש חזק על לחימה ושיקויים

האולפן מתאר את The Witcher: Monster Slayer כמשחק תפקידים עם דגש חזק על לחימה:

The Witcher: Monster Slayer יאפשר  לשחקנים לחקור את העולם סביבם תוך מעקב, לימוד ולחימה במפלצות חדשות ומוכרות, תוך שימוש בשעות היום ותנאי מזג האוויר בחיים האמיתיים כדי להשיג עליונות. ההכנה היא המפתח בכדי להביס אויבים קשוחים יותר, מכיוון ששחקנים יצטרכו לחלוט שיקויים ושמנים רבי עוצמה, פצצות  ופיתיונות למפלצות.

בנוסף למאבק במפלצות האורבות בקרבת מקום, המשחק יכיל גם משימות עשירות המונעות סיפור בהשראת משחקים אחרים מהסדרה. אך אירועי הרפתקאות ה- AR במשחק זה יהיו מקדימים לאלה שבטרילוגיית המשחקים.

https://www.youtube.com/watch?v=t82JBXf9MPw&feature=emb_title

כשאתם מוצאים מפלצת שעליכם להרוג, המשחק יוביל אתכם ללחימה בסגנון The Elder Scrolls: Blades. כך תוכלו לעסוק בקרבות מגוף ראשון, מצוידים בחרב כסופה, ושיקויים שיעזרו לכם לחסל מגוון של יצורים מאתגרים.

The Witcher: Monster Slayer צפוי להשתחרר בקרוב גם לאנדרואיד וגם ל- iOS, תאריך יסופק בהמשך. חברת  CD Projekt Red מתכוונת להשיק בקרוב את משחק ה- RPG העתידני והגדול שלה, Cyberpunk 2077, שנדחה לספטמבר. היא גם הביעה את הרצון לחזור לזיכיון ה- Witcher בעתיד.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות