Temtem, האלטרנטיבה לפוקימון הוכרז ל-PS5 ול-Xbox Series X

המשחק TemTem בוטל לקונסולות הנוכחיות ה- PS4 ו- Xbox One לאחר הכרזה ב- KickStarter וישוחרר כעת לקונסולות של הדור הבא ובאופן מפתיע גם ל-Nintendo Switch


Temtem, ששוחרר בתחילת השנה ל-PC דרך חנות סטים, לא יגיע לקונסולות של הדור הנוכחי, ה- PS4 ו- Xbox One. לאחר ההודעה הדרמטית על ביטול ההשקה, האתר Nintendo Life מדווח כי השחרור של המשחק לקונסולה הניידת של נינטנדו, הסוויץ', עדיין בתוקף. לכל מי שביצע הזמנה מוקדמת, החברה מציעה עותק של המשחק לדור הבא, או עותק PC או Switch.

Temtem, המשחק הכי דומה לפוקימון בשכונה, הוא חוויית הארדקור מושלמת עבור מעריצי פוקימונים שמחפשים אתגר אמיתי. ההשקה של המשחק ה-MMO בתחילת השנה, לא הייתה חלקה עם לא מעט בעיות של חיבור והיעדר מפלצות מגוונות לאיסוף. אך עם הזמן חוויית המשתתפים מרובה המשתתפים התרחבה ואף השתפרה.

מפתחת המשחק (האולפן Crema) הוסיפה עשרות חברים חדשים לאיסוף, מצב צילום, מצב "nuzlocke" מונחה חלונות, מועדונים המופעלים על ידי שחקנים, ויישובים חדשים, כמו שמירה על חיות בר בהן מפלצות המוצגות בכל שבוע משתנות. העדכונים ששוחררו למשחק הציגו מורכבות רבה יותר למפלצות הקיימות באמצעות מכניקה כמו תכונות וטכניקות.

Temtem שוחרר תחילה כמשחק גישה מוקדמת למחשב האישי, דרך החנות של סטים, עם ציונים גבוהים של הגולשים. בשנת 2021, המשחק יגיע גם לקונסולות הבאות ואירוע State of Play של סוני חשף את הגעתו של Temtem לפלייסטיישן 5.

Temtem – אלטרנטיבה לפוקימון

עדכונים עתידיים בגרסת ה- PC מבטיחים להביא דיור לשחקנים, יותר אזורים וכמובן יותר מפלצות. יש להניח כי בגרסת ה- PlayStation 5 הקרובה של Temtem יהיו הרבה מהפיצ'רים הללו כבר בהשקה. המשחק יושק ב-2021 גם ל- Xbox Series X ול-Nintendo Switch.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות