נער בזבז 20 אלף דולר ב-Twitch, עם כרטיס האשראי של אימו

סיוט של כל הורה: כרטיס האשראי של אימא אמריקאית הפך למקור תרומה לסטרימרים בטוויץ'. בסך הכל בזבז הנער, שחקן פורטנייט, 20,000 דולר ב-17 ימים. איך זה הסתיים?


אחד הסיוטים עבור ההורים בימינו הוא להתעורר ולגלות שחשבון הבנק הצטמק ללא סיבה, ואז לגלות שאחד הילדים בזבז ללא הכרה כסף באינטרנט. שמענו כבר על סיפורים בעבר הקשורים לרכישות מיקרו-תשלומים במשחקים, בסכומים הגיוניים. אבל, הנער שבסיפור שלנו הפעם, הצליח להוציא קרוב ל 20,000 דולר באמצעות תרומות Twitch. כידוע, התמיכה בסטרימרים בערוץ טוויץ' מאפשרת לקהל הצופים לתרום במהלך השידורים סכומי כסף וכך להביע הוקרת תודה.

אמו של הנער חשפה באתר Dot Esports כי במהלך שבועיים בחודש יוני האחרון, תרם בנה יותר מ -19,870 דולר בתרומות לטוויץ' וכל זאת באמצעות כרטיס האשראי שלה. תרומות אלו עברו לסטרימרים בטוויץ' כמו Tfue, Gorb, ו-Ewokttv, כמו גם לספורטאים מקצועיים כמו הקווטרבק של קבוצת הפאלקונס (Falcons), קורט בנקרקט.

שחקן ה-eSport המכונה-Tfue

האימא שלא ידעה בדיוק מה צריך לעשות, אמרה שהיא מילאה בהתחלה טופס עזרה מקוון לחברת Twitch, אך מעולם לא חזרו אליה. בנוסף, חשבון הטוויץ 'המשויך לכל התרומות הנדיבות הושבת, מה שגרם לאיבוד כל מידע אודות העסקאות. שליחת דואר רשום למנכ"ל טוויץ ולצוות המשפטי של אמזון (שרכשה את החברה) גם לא הניבה כל תגובה. אפילו הארגון האמריקאי להגנת הצרכן לא מצא פתרון.

איך זה הסתיים?

לבסוף, היא קיבלה טיפ מהורה אחר שראה את הפוסט שלה ב- Reddit (הפוסט נמחק). אותו הורה עבר חוויה דומה והצליח לקבל החזרי אשראי מחברת שירות התשלומים Xsolla. באמצעות פנייה לחברת Xsolla, שאחראית על נושא התשלומים בטוויץ, כמעט כל הכסף הוחזר לחשבון הבנק שלה.

באמצעות פונקציית הצ'אט המקוון של החברה, האימא קיבלה זיכויים למרבית העסקאות בתנאי שהחשבון יהיה "חסום לצמיתות כדי למנוע חיובים בלתי מורשים בעתיד". הבן מוגבל כעת לשעת משחק ביום, והוא צריך גם לעסוק בפעילות בחוץ ועם משפחתו.

20k in donations by minor in 17 days
by inTwitch

"שמעתי והרגשתי את הכאב של אותם ילדים, עכשיו מבוגרים, שחלקו איתי את הסיפורים שלהם כדי שלא אעשה את אותה טעות…הבנתי שלמרות שמה שהוא עשה היה רע, להפסיד את הכסף לא שווה לאבד את הילד שלי. "

הקלות שבה ילדים יכולים להוציא סכומי כסף קטנים לאורך זמן, שתופחים לחשבונות ענק, היא לא משהו חדש. בשנת 2014, אפל הסכימה לשלם החזר כספי של 32.5 מיליון דולר כתוצאה מרכישות שביצעו ילדים בתוך אפליקציות. גם חברת מיקרוסופט נאלצה להחזיר להורים סכום של 8,000 דולר לאחר שבנם עשה שופינג במשחק 16 FIFA דרך ה- Xbox.

מקורות: CBC | Dot Esports


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x