החשיפה של “יחידת המתאבדים: לחסל את ליגת הצדק” כבר כאן

Suicide Squad: Kill the Justice League הוא המשחק הבא של רוקסטדי, יוצרת “באטמן ארקהם”. ברוכים הבאים למטרופוליס וקבלו את צוות הפושעים המסוכנים שהוטל עליהם להביס את ליגת הצדק


במהלך אירוע DC Fandome ולאחר המתנה ממושכת, חברת רוקסטדי (Rocksteady) חשפה סוף סוף את המשחק הבא שלה- “יחידת המתאבדים: להרוג את ליגת הצדק” (“Suicide Squad: Kill the Justice League”). הוכרז גם כי המשחק מיועד לקונסולות של הדור הבא, PS5 ו Xbox Series Xולמחשב האישי בשנת 2020.

ברוכים הבאים למטרופוליס

טריילר הבכורה למעלה שהוצג במהלך DC Fandome, הציג כמה מחברי ההרכב של יחידת המתאבדים שהלכו והתחלפו באי רצון לפעול נגד כוחות האויב. זה נגמר בכך שסופרמן הופיע וכביכול הוא הרג אזרח, מכיוון שיחידת המתאבדים הבינה שהם יצטרכו להוריד את הגיבור.

Suicide Squad: Kill the Justice League מוגדר כמשחק אקשן הרפתקאות בעולם פתוח שמבוסס על מטרופוליס (עיר בדיונית שמופיעה בספרי קומיקס בהוצאת DC קומיקס, הידועה בעיקר כביתו של סופרמן). המשחק מוגדר ביקום שנוצר על ידי סדרת באטמן: ארקהם.

גיבור העל סופרמן במשחק “יחידת המתאבדים”

כפי שניתן לראות בטריילר למעלה, ארבעת הדמויות הראשיות יהיו הארלי קווין המופרעת (Harley Quinn), הצלף ומתנקש העלית דדשוט (Deadshot), קינג שארק והגנב האופורטוניסט קפטן בומרנג (Captain Boomerang). המשימה שהוטלה עליהם היא כשמו של המשחק- להביס את ליגת הצדק.

הארלי קווין המופרעת

חלק מהיקום של ארקהם

המשחק יהיה במצב קו-אופ (co-op), שיתוף פעולה של 1-4 שחקנים כשכל שחקן נכנס לנעליה של אחת הדמויות. מצב סולו, יאפשר לכם לשחק לבד עם שלישיית גיבורים המופעלים על ידי בינה מלאכותית- AI. בראיון קצר שהתנהל עם ראיון קצר עם ספטון היל (Sefton Hill) מרוקסטאדי, הוא אמר שהמשחק הזה יהיה חלק מהיקום של ארקהם. המשמעות היא שהמעריצים יראו קשרים לסדרה ההיא, אם כי לא ציינו מה הם עשויים להיות.

 

מוקדם יותר במהלך האירוע, נחשף המשחק הבא של WB מונטריאול, Gotham Knights המתרחש בעולם ללא ברוס וויין (באטמן), ומשוחק במצב הקו-אפ דרך שותפיו של באטמן.

Suicide Squad: Kill the Justice League ישוחרר לקונסולות של הדור הבא, PS5 ו Xbox Series X וגם למחשב האישי בשנת 2020.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות