סאם פישר (Splinter Cell) חוזר, כמפעיל ב-Rainbow Six: Siege

יוביסופט מחזירה את אייקון ההתגנבות, סם פישר, אבל לא למשחק "ספלינטר סל", אלא כדמות חדשה בריינבוסיקס


{עדכון}: טריילר גיימפליי של סם פישר שוחרר, מוזמנים לצפות:

הכתבה המקורית:

האופרייטור החדש במשחק נחשף והוא לא אחר מאשר סם פישר, אייקון ההתגנבות הבלתי מעורער. סם פישר שכיכב ב-Tom Clancy's Splinter Cell, סדרת משחקי ההתגנבות האגדיים (לפחות כל הראשונים בסדרה), ויצא לגמלאות, מצטרף ל-Team Rainbow.

יוביסופט חשפה את הופעתו הקרובה של סם פישר כמפעיל במשחק "Rainbow Six: Siege" המכונה Zero ("אפס" או פשוט זירו) ב-‘Operation Shadow Legacy’. הטריילר נפתח עם תקריב על מה שנראה כמו משקפי הראיית לילה שלו. מסתבר שזה רק כמה נוריות LED ירוקות על האקדח שלו, ויש לו גם ז'קט חדש ומדליק, אבל זה בהחלט סם. צפו בטריילר:

"היכון. חסל. הֵעָלֵם"

טרם נחשפו פרטים על אופן פעולתו ב-Siege – לכל מפעיל במשחק יש גאדג'טים נפרדים משלו שהופכים אותם לייחודיים. הטיזר מספק כמה רמזים שניתן לצפות; ראיית הלילה נכנסת בנקודה מסוימת, אף כי פישר עצמו לא חבוש במשקפיים האייקוניים שלו.

חשיפה מלאה ל- Shadow Legacy מתוכננת ליום ראשון הקרוב, ה -16 באוגוסט, שישודרו דרך Rainbow Six Twitch.

ימי סם פישר העליזים- "ספלינטר סל: תיאוריית הכאוס"

צירופו של סם פישר אמנם בהחלט מרגש, אך אין ספק שמעריצי Splinter Cell, רוצים הרבה יותר. הסדרה רדומה כבר שנים, כאשר משחק הליבה האחרון היה  Splinter Cell: Blacklist, אי שם ב-2013. פישר התארח במשחק המובייל של "טום קלנסי – נבחרת העילית" (Tom Clancy's Elite Squad), והיה גם חלק מעדכון במשחק האחרון והכושל בסדרת גוסט ריקון – Ghost Recon Breakpoint.


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x