סוני מתכוונת לשחרר עוד משחקי פלייסטיישן ל-PC

Horizon Zero Dawn היה רק ההתחלה: סוני חוזרת ומדגישה את מטרתה להרחיב את משחקיה הבלעדיים לעבר השקה למחשב האישי (PC), כדי להגדיל את הרווחיות


זו בהחלט בשורה משמחת לשחקני המחשב. היו זמנים שלחשוב על השקה של משחק בעלדי של סוני למחשב האישי, היה פשוט בלתי נתפס, להבדיל ממיקרוסופט שמעודדת מהלך שכזה. סוני דאגה במשך השנים לשמור בקנאות על הבלעדיות של משחקי המקור שלה, גם אחרי שהם כבר התיישנו. אבל, Horizon Zero Dawn שינה את כללי המשחק.

שחרורו של המשחק Horizon Zero Dawn למחשב האישי, ביולי, משחק שנחשב לאחד הבלעדיים הגדולים ביותר של סוני בעידן ה- PlayStation 4, זכה להצלחה אדירה גם בהשקתו למחשב האישי. אם היה נדמה שמדובר באירוע חד פעמי, נראה כי Horizon Zero Dawn Complete Edition היה רק התחלה. בדו"ח הכספי האחרון, סוני מזכירה בבירור (בעמוד 45 בדו"ח) שזו תהיה המטרה להמשיך ולהרחיב את הבלעדיים לפלטפורמת ה- PC כדי להגדיל את הרווחיות.

"SIE (קיצור של Sony Interactive Entertainment) שואפת להשיג צמיחה חזקה בהכנסות על ידי האצת המחזור העסקי שנקבע לפלטפורמת פלייסטיישן. זה כרוך בהגדלת המשתמשים הפעילים וזמן המשחק, שיפור שירותי הרשת וחיזוק ה- IP של התוכן כך שהצרכנים יבחרו ב- PlayStation כפלטפורמת הבחירה שלהם. נחקור את הרחבת כותרים מקוריים שלנו לפלטפורמת המחשבים האישיים, במטרה לקדם צמיחה נוספת ברווחיות שלנו".

יהיה מעניין לראות אלו כותרים בלעדיים יגיעו בעתיד מהפלייסטיישן 4 ואפילו מה-PS5 לעבר המחשב האישי. בדו"ח הכספי תיארה סוני גם את יעדיה הגדולים להילחם בתחרות הגוברת והצפויה מפלטפורמות וחברות אחרות. והיא כמובן מתכוונת למלחמת הקונסולות הגדולה שנכנסת לישורת האחרונה לקראת ההשקה בנובמבר.

סוני הצהירה גם שהיא תנסה להגדיל הכנסות חוזרות באמצעות פעילויות רשת, אם כי לא ברור אם הכוונה היא באמצעות מנויי PS Plus ו- PS Now או אולי באמצעות פרויקטים חדשים לגמרי של 'משחק כשירות'.

איזה משחק בלעדי הייתי רוצים שסוני תביא למחשב האישי? Ghost of Tsushima ? Uncharted ? שתפו…

Ghost of Tsushima – יגיע למחשב?

Ghost of Tsushima יהיה נחמד..


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות