הוכרז: Resident Evil בדרך לסדרת טלוויזיה ב-Netflix

סדרת טלוויזיה Resident Evil בדרך לנטפליקס והיא אינה מבוססת על אף אחד ממשחקי הסדרה, אלא תביא סיפור חדש. הסיפור יוצג באופן ייחודי – באמצעות שני צירי זמן. איך זה קשור ל"שובר שורות"?


נטפליקס הודיעה רשמית על סדרת טלוויזיה Resident Evil המבוססת על סדרת המשחקים של חברת קאפקום (Capcom). זה קורה כמה ימים אחרי שנטפליקס חשפה כי היא עובדת על סדרה המבוססת על Dragon's Dogma, שהוא גם  זיכיון של Capcom. את קיומה של הסדרה אישרה נטפליקס באמצעות ציוץ בטוויטר:

סדרת הטלוויזיה Resident Evil מופקת על ידי חברת קונסטנטין פילם (Constantin Film), שהיא אותה חברת הפקות שמאחורי סרטי "האויב שבפנים" (Resident Evil) בכיכובה של מילה יובוביץ' (Milla Jovovich) שהרוויחו יותר ממיליארד דולר בקופות בעולם לאורך השנים.

מילה יובוביץ' (Milla Jovovich) – האויב שבפנים

סיפור אחד- שני צירי זמן

סדרת Resident Evil של נטפליקס אינה מבוססת על אף אחד ממשחקי הסדרה, אלא תביא סיפור חדש. הסיפור יוצג באופן ייחודי – באמצעות שני צירי זמן.

ציר זמן אחד יעקוב אחרי האחיות ג'ייד וטף בילקר ווסר, בנות 14, ואביהן אלברט ווסקר (Albert Wesker), המתגוררות במקום שנקרא New Raccoon City. העיר אינה כל מה שנראה כמובן, והאחיות נקלעות במהירות לסכנה. ציר הזמן השני נקבע יותר מעשר שנים בעתיד כאשר אוכלוסיית כדור הארץ צומצמה ל -15 מיליון איש בלבד. בני אדם ובעלי חיים הנגועים בנגיף T (באנגלית-T-virus) ובציר זמן זה ג'ייד כעת בגיל 30 שנה והיא עומדת בפני אתגרים חדשים.

"אביהן של האחיות עשוי להסתיר סודות אפלים. סודות שעלולים להרוס את העולם…"

אנדרו דאב (Supernatural) הוא מפיק הביצועים והכותב של תכנית הטלוויזיה Resident Evil ברשת נטפליקס, אמר:

"Resident Evil הוא המשחק האהוב עלי בכל הזמנים. אני מאוד נרגש לספר פרק חדש בסיפור המדהים הזה ולהביא את הסדרה הראשונה של Resident Evil לצופי נטפליקס ברחבי העולם…הסדרה תציג כמה  דברים (צמאי דם, מטורפים) שאנשים לא ראו לפני כן."

ניצוצות של שובר שורות?

יהיו שמונה פרקים בעונה הראשונה, ואורכו של כל פרק יהיה שעה. ברונוון יוז (Bronwen Hughes), שביימה פרקים מתוך הסדרות המצליחות שובר שורות (Breaking Bad, הפרק השישי שנקרא "Crazy Handful of Nothin"), פרק אחד ב- Better Call Saul וגם פרק אחד ב- "המתים מהלכים" The Walking Dead, תביים את שני הפרקים הראשונים של סדרת הטלוויזיה Resident Evil.

מאחר ומדובר בשלב ההכרזה לסדרת הטלוויזיה של נטפליקס, Resident Evil, עדיין אין מידע על מועד היציאה, או מי ישחק בתפקידים הראשיים.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות