לבן זה השחור החדש: Razer משיקה את סדרת מוצרי ה-Razer Pro

חברת רייזר (Razer) החליטה להרחיב את סל מוצריה לעבר השוק העסקי. סדרת מוצרי ה-Razer Pro נטולת כל ניצוץ גיימינג או RGB אך מעוצבת נפלא ובעיקר ארגונומית


חברת רייזר (Razer), עושה צעד קטן הצידה משוק הגיימינג לעבר השוק העסקי עם השקה של ציוד היקפי האחרון שלה, סדרת מוצרי ה-Razer Pro. החברה שידועה כאחת מהשחקניות המשמעותיות  בתחום הציוד ההיקפי לתחום הגיימינג, כמו עכברי גיימינג, מקלדות גיימינג ואוזניות גיימינג, משיקה מקלדת ועכבר אלחוטיים המיועדים לעבודה במשרד, או בעידן הקורונה, לעבודה מהבית.

Razer Pro Glide

לבן זה השחור החדש

סדרת מוצרי ה-Razer Pro החדשה, מהווה חלק מקטגוריית מוצרי ה-Razer Productivity Suite של החברה ורייזר החליטה הפעם שלבן זה השחור החדש. הסדרה כוללת עכבר בשם-Razer Pro Click ומקלדת בשם-Razer Pro Type. בנוסף, רייזר משיקה גם משטח מותאם עיצובית לעכבר שמקבל את השם המפוצץ- Razer Pro Glide. משטח זה על פי החברה: "מאפשר עבודה מהירה עם העכבר ללא מאמץ בזמן העבודה, ומותאם לכל חיישני העכבר כדי להבטיח מעקב מדויק"

Razer Pro Click- העכבר המשרדי החדש של רייזר

את עכבר ה-Razer Pro Click פיתחה רייזר בשיתוף פעולה עם חברת המוצרים הארגונומיים הניו-יורקית, Humanscale. העכבר מכיל 8 לחצנים הניתנים לתכנות ומבוססים על החיישן של רייזר, ה-Advanced 5G שיעניק לכם מהירות של עד 16,000 DPI. חיבור ה-Bluetooth יאפשר חיבור של עד 4 מכשירים במקביל וזמן הסוללה הוא ארוך במיוחד, .  עד 400 שעות  באמצעות Bluetooth, ועד 200 שעות כאשר העכבר מחובר באמצעות באמצעות חיבור אלחוטי 2.4GHz .

מקלדת מכנית – Razer Pro Click

המקלדת המשרדית החדשה של רייזר מעוצבת נפלא והיא לא מקלדת משרדית סטנדרטית אלא מקלדת מכנית, עם סוויצ'ים כתומים של רייזר.

ה-Razer Pro Type מתהדרת בעיצוב תואם לסדרה ובארגונומיות וגם היא מאפשרת חיבור של עד 4 מכשירים במקביל באמצעות חיבור ה-Bluetooth. המקלדת משתמשת במקשים מכניים כתומים של רייזר להקלדה נוחה המגיעים עם תאורת לד לבנה.

סדרת מוצרי ה-Razer Pro עדיין לא זמינה לרכישה בישראל ולא נמסרו עדיין מועד ההשקה והמחיר שלה. תוכלו למצוא את מקלדת ה-Razer Pro Type, עכבר ה-Razer Pro Click, ומשטח העכבר Razer Pro Glide במחיר של 140, 100 ו-10 דולר בהתאמה באתר הרשמי של החברה


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות