מיקרוסופט: "אנחנו לא מנסים למכור יותר קונסולות מה- PS5, אנחנו עושים משהו אחר"

מנמיך ציפיות? הבוס הגדול של האקסבוקס טוען שהגישה של מיקרוסופט היא לא למכור הכי הרבה קונסולות בדור הבא


הראיון האחרון עם פיל ספנסר (Phil Spencer), סמנכ"ל הגיימינג במיקרוסופט והבוס הגדול של האקסבוקס היה משעשע אך רציני. הראיון לא התרחש בטלוויזיה או ברדיו או בעיתונות, אלא בתכנית האירוח של המשחק הנמכר ביותר ביפן השנה, Animal Crossing: New Horizons, בה התארחה הזמרת סלינה גומז לאחרונה.

בתכנית, בה השתתף גם התסריטאי ועיתונאי המשחקים לשעבר, גארי וויטטה, דיבר ספנסר על העיכוב של Halo Infinite, המסע שהוא עשה בעולם הגיימינג וכמובן על קונסולת ה- Xbox Series X לעומת PS5. מִלחָמָה!. אבל ספנסר בכל לא חושב שיש כאן קרב או מלחמה, והוא מעדיף לא להשתמש בביטוי שכזה.

זה לא המכירות, זה בניית החוויות

בסביבות דקה 30:00 בסרטון למטה, ספנסר מדבר מעט על הגישה של מיקרוסופט לחומרה ולמשחקים מהדור הבא. לדבריו, החברה לא ממוקדת מכירות בנוגע ל- Xbox Series X כמו בדורות הקודמים, וכי המדד של הקונסולות שנמכרות לעומת חברות אחרות כמו סוני (PS5) ונינטנדו זה פשוט לא מה שהחברה בוחנת.

"אם [מכירת קונסולות יותר מסוני ונינטנדו] הייתה הגישה שלנו, לא היינו משלבים את המשחקים שלנו למחשב האישי"

"לא היינו משלבים את המשחקים שלנו ב- Xbox One, לא היינו עושים xCloud ומאפשרים לאנשים לשחק משחקים בסמרטפונים שלהם."

כמובן שמיקרוסופט עדיין מאוד רוצה לככב במכירות עם קונסולת הדור הבא שלה, Xbox Series X, מכיוון שמדובר במוצר שהחברה מייצרת אחרי שהושקעו בו מאמצי פיתוח עצומים. אבל נראה שזו הגישה של מיקרוסופט כבר זמן מה, והשקת הדור הבא באמת מייצגת מחויבות מסוימת ללקוחותיה מבעבר.

רק לאחרונה הודה ספנסר לקהילת הגיימרים בעולם (Xbox) על התמיכה בפלטפורמת המחשב האישי. “יש לנו עוד עבודה”, הוא ציין כסימן להבטחה. מתי שמעתם נציג בכיר של מיקרוסופט מבטיח משהו כזה לפלטפורמה שאינה אקסבוקס?

 

Xbox Series X – קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט

במהלך הראיון, ספנסר השתמש בביטוי "חבר ב- Xbox", שאפשר לפרש אותו כ- "מנוי Game Pass". זה רק מרמז כי שאחרי השקת הקונסולות של הדובר הבא, מיקרוסופט תעסוק במספר המנויים שלה, Game Pass יותר מאשר במספר הקונסולות שהיא מכרה. אפשר להתנחם בזה שגייב נואל, מייסד Steam, מעדיף את ה-Xbox Series X על פני ה-PS5.

 


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות