ריברנדינג: EA Play יחליף את EA Access ו- Origin Access

חברת אלקטרוניק ארטס (Electronic Arts) מבצעת מיתוג מחדש לשירותי המנויים EA Access ו- Origin Access שיהפכו ל- EA Play

שירותי המנויים למשחקים EA Access ו- Origin Access יקבלו שם חדש ורענן החל מה -18 באוגוסט. EA Access ו- Origin Access Basic יהפכו ל- EA Play, ו- Origin Access Premier ישתנה ל- "EA Play Pro". השינוי לא ישפיע כמובן על המנויים, שלא ירגישו בהבדל, מלבד השם. המיתוג מחדש נועד להיות, לטענת החברה:

"צעד חשוב בייעול השירותים שלנו כדי להבטיח שלהיות חבר ב- EA Play זו הדרך הטובה ביותר לשחק "

מנוי ל- EA Access שמיועד לשחקני הקונסולות, נמכר במחיר של 4.99 דולר לחודש או 29.99 דולר לשנה. Origin Access שמיועד לשחקני המחשב עולה גם 15 דולר לחודש ו/או 100 דולר לשנה. מחיר מנוי לשירות הפרימיום "Origin Access Premier" עולה 14.99 דולר לחודש או 99.99 דולר לשנה. מנויי פרימיום מקבלים גישה מלאה למשחקים חדשים וכאלה שיושקו בעתיד, כמו Madden NFL 21, FIFA 21 ו- Star Wars: Squadrons. מנויי בייסיק מקבלים גישה למשחקים הללו אך לזמן מוקצב (10 שעות).

EA ACCESS בדרך לסטים. או ש- EA Play בדרך לשם

 

EA ככל הנראה מקווה שהפיכת EA Access ו- Origin Access Basic לשם אחד יקל על הגיימרים בעת הקניות. המהלך הזה מגיע בדיוק כאשר EA מתכוננת להביא את שירותי המנוי שלה ל- Steam, וכנראה שהמיתוג מחדש אינו מקרי.

שירותי המנויים של EA מעניק לשחקנים שלל הטבות ובונוסים, גם בשירות הזול ביותר. מפעם לפעם החברה מציעה תכנים בלעדיים למנויים, גישה מוקדמת למשחקים חדשים וגישה לספריית משחקים ענקית בחינם. בנוסף, מנויים מקבלים אוטומטית הנחה של 10% על משחקים או הרחבות (DLC).

EA Play Live

EA הבהירה כי למרות שהשם מאוחד כעת, השירות עצמו אינו: תצטרכו לרכוש מנויים נפרדים עבור כל פלטפורמה עליה תרצו לשחק. אם אתם חוששים להתבלבל עם המצגות השנתיות של EA Play במהלך כנס E3 (שלא נערך השנה) בשירותי המנויים EA Play, אל חשש. גם פה EA שינתה את השם ל- EA Play Live.

מקור: ea.com

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x