אין מה לראות בנטפליקס? הכפתור החדש שכולכם צריכים יפתור את זה

רעידת אדמה למכורי Netflix: כפתור ה-Shuffle החדש בשירותי נטפליקס יאפשר לכם לנוח לרגע ולהפסיק לחפש מה לראות, כי גם השלט שלכם זקוק לרחמים ולמנוחה


אין ספק שכמות התכנים בנטפליקס שנמצאת תמיד במגמת עלייה, מתחילה להלחיץ את רובנו, כי איך נספיק לראות את כל האינסוף סדרות הללו? אבל האינסוף הזה מביא איתו גם אלמנט מרתיע. בין הפקות מקור איכותיות (ראו ביקורת High Score) וכאלה שפחות לבין סדרות שנטפליקס רוכשת, בין סרטים קלאסיים לסרטי מקור חדשים, הצופים מרגישים שכבר “אין מה לראות בנטפליקס”. כאן נכנס לתמונה כפתור ה"שאפל" (Shuffle). הפיצ’ר החדש שנטפליקס מציעה, שנמצא כרגע בפיתוח ויגיע אליכם לסלון או לחדר השינה בקרוב, הוא אולי הפתרון.

"מטרת הבחינה [של כפתור ה-Shuffle] היא לאפשר למנויים למצוא משהו לצפות בו בצורה קלה יותר."

 

כפתור ה-Shuffle שיופיע לכם בעמוד הבית של האפליקציה על פני כל הפלטפורמות השונות – טלוויזיה, טאבלט או סמארטפון יגרום לכם להפסיק לגלול לנצח בתקווה למצוא תוכן שבא לכם לצפות.

ה-"Shuffle Play" הוא ללא ספק אחת ממגוון תכונות לגילוי תוכן שנטפליקס הציגה כדי לעודד צפייה רבה יותר, כלומר, היא מעוניינת שתישארו צמודים למסך כמה שיותר זמן.

על פי האתר TechCrunch נטפליקס מעוניינת שכפתור ה-Shuffle יבוסס על בינה מלאכותית שתוביל את הצופים לתכנים המותאמים לטעם האישי שלהם. כלומר, האלגוריתם של החברה עדיין יוביל אתכם לתכנים שיימצאו מתאימים לטעם האישי שלכם, כך ש"סדרות אימה מצחיקות עד דמעות" למשל, לא תקבלו (כי אין באמת).

"אקדמיית המטרייה" – נטפליקס

כפתור ה-Shuffle הוא לא באמת רנדומלי, משום שהוא מבוסס על תכנים שבהם כבר צפו המשתמשים בחשבון או בפרופיל הספציפי שלהם, כולל התכנים שנשמרו ב"הרשימה שלי". נטפליקס ממשיכה להקשיב לצופיה ובהמשך לאופציית הביטול של "תצוגה מקדימה" כשאתם גולשים בתפריט, תכונה שהרגיזה לא מעט צופים, היא ממשיכה לנסות למקסם את חוויית המשתמש. מצד שני, היא נוקטת בכל פעולה אפשרית שתיצור בידול משאר שירותי התוכן כמו VOD, ה-Shuffle תפור לאסטרטגיה זו.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות