צפו בטריילר ההשקה של משחק "הנוקמים"

משחק הנוקמים (Marvel’s Avengers) מקבל טריילר השקה. בקרוב תוכלו להצטרף לקפטן אמריקה, איירון מן, האלק, האלמנה השחורה ות'ור, להציל את כדור הארץ

אחרי הבטא למשחק הנוקמים של מארוול שהתחילה ב 14 -7 באוגוסט למי שהזמין מראש לקונסולת בפלייסטיישן 4 וגם לשחקני המחשב ו- Xbox One, שהזמינו מראש את המשחק, היא שוחררה לכולם ב-21 באוגוסט. משחק הנוקמים מתקרב אוטוטו לצאתו הרשמי וחברת Square Enix משחררת את טריילר ההשקה לאחד המשחקים היותר מצופים של השנה- Marvel’s Avengers.

המשחק צפוי לכלול את גיבורי העל האדירים ביותר של כדור הארץ- קפטן אמריקה, איירון מן, האלק, האלמנה השחורה ות'ור, מול מול הנבל מודוק ( M.O.D.O.K).

"הנוקמים של מארוול" הוא משחק הרפתקאה פעולה מגוף שלישי המשלב סיפור מקורי, קולנועי, עם מצב משחק לשחקן יחיד (סולו) ומשחק קו-אופ באונליין. מצב הקו-אופ יאפשר לכם להרכיב צוות של עד ארבעה שחקנים, להשתלט על יכולות יוצאות דופן, להתאים אישית את הגיבורים וביחד להגן על כדור הארץ מפני איומים הולכים וגוברים.

מה הסיפור של משחק הנוקמים?

הנוקמים של מארוול מתחיל ב- A-Day, שם חושפים קפטן אמריקה, איירון מן, האלק, האלמנה השחורה ות'ור, מטה היי-טקי חדש בסן פרנסיסקו. החגיגה הופכת קטלנית כאשר אויב מסתורי גורם לתאונה קטסטרופלית המביאה להרס אדיר. האשמה בטרגדיה, היא עצם התפרקות הנוקמים. חמש שנים אחר כך, עם כל גיבורי העל שהוצאו מחוץ לחוק והעולם בסכנה, הרפתקה מתרחבת כאשר צעירה נחושה בשם קמלה חאן מתכוונת להרכיב מחדש את הנוקמים כדי לעצור את כוחו הבלתי נבדק של הכוח החדש הסודי המכונה AIM.

הנוקמים של מארוול ממשיכים את המסע האפי עם גיבורים חדשים ונרטיב חדש שהועבר באופן שוטף, לחוויית משחק נוקמים שטרם ידענו.

ספיידרמן והוקאיי יצטרפו בהמשך

הוקאיי, האלטר אגו של קלינטון "קלינט" פרנסיס ברטון יהיה גיבור העל שיצטרף בהרחבה הראשונה למשחק הנוקמים.

הוקאיי, האלטר אגו של קלינטון "קלינט" פרנסיס ברטון

ספיידרמן יצטרף לרוסטר של משחק “הנוקמים” כאחד מגיבורי-העל המובטחים שלאחר ההשקה, ויצטרף להוקאיי, עליו הוכרז באירוע הסטרימינג האחרון של מארוול (DLC). הגרסה הזו של דמות ספיידרמן תהיה הפיתוח והעיצוב של “Crystal Dynamics” כך שהוא לא קשור לספיידרמן ממשחקי המפתחת Insomniac. ספיידרמן יהיה בלעדי לסוני גם עם במשחק העתידי “ספיידרמן: מיילס מוראלס” (Marvel’s Spider-Man: Miles Morales) שהוכרז ל-PS5 בלבד.

ספיידרמן, יצטרף למשחק הנוקמים רק לשחקני הפלייסטיישן

משחק הנוקמים של מארוול יושק ב-4 בספטמבר לקונסולות PlayStation 4 ו- Xbox One וגם למחשב האישי (PC). המשחק יגיע בהמשך גם ל-PlayStation 5 ו- Xbox series X לאחר שיושקו בסוף השנה הנוכחית.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות