GTA V מכר 135 מיליון עותקים, RDR 2 הגיע ל-32 מיליון

חברת Take-Two סיפקה הלילה נתוני מכירות של המשחקים הכי גדולים שלה. Red Dead Redemption 2 כבר הגיע למכירות של 32 מיליון יחידות ו-GTA V ממשיך לדהור עם 135 מיליון עותקים

במהלך שיחת ועידה עם המשקיעים אודות תוצאותיה הכספיים של חברת טייק2 ברבעון האחרון, היא סיפקה לנו נתוני מכירות של כמה מהמשחקים היותר גדולים שלה. בהתאם לשאר חברות המשחקים שסיפקו דוחות חזקים, הודות להתפשטות נגיף הקורונה בעולם, גם Take-Two מצטרפת לחגיגה.

Grand Theft Auto V הבלתי ניתן לעצירה הוא המשחק הכי נמכר של החברה בהיסטוריה והמשחק השני הכי נמכר בהיסטוריה בכלל (מקום 1 אגב הוא מיינקראפט עם 200 מיליון עותקים) עם מכירות של 135 מיליון עותקים. Red Dead Redemption 2 ממשיך להתחזק ולהתחבב על הגיימרים והוא כבר עם מכירות של 32 מיליון עותקים.

הגידול השנתי במספר השחקנים במצב האונליין של GTA V (גם- Gran Theft Auto Online) עמד על 155%, גידול מרשים אך שוב, הקורונה. מנכ"ל Take-Two, שטראוס צלניק אישר גם כי גם Grand Theft Auto Online וגם Red Dead Online ימשיכו לקבל תמיכה מהחברה גם במהלך כל שנת הכספים הקרובה. יש לציין כי בתקופה זו תושקנה 2 קונסולות של הדור הבא, PS5 ו- Xbox SX.

Grand Theft Auto V נעזר בתקופה האחרונה בחלוקה בחינם בחנות המשחקים של Epic Games. בהתחשב בכך שקמפיין החלוקה הזאת בחנות של Epic Games התרחשה במהלך הרבעון המדווח, ברור שזה עזר לחברה להציג מכירות גבוהות יותר. GTA V צפוי להגיע גם לקונסולות של הדור הבא, לפחות עד שנקבל מידע על המשחק הבא בסדרה, GTA 6.


 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות