קו-אופ אונליין בדרך ל-Ghost Of Tsushima

מצב מולטיפלייר (CO-OP) הוכרז למשחק Ghost Of Tsushima, אחד המשחקים הגדולים של השנה. מצב זה נקרא "Legends" ויגיע בחינם לקראת סוף השנה


למרות שהמשחק Ghost of Tsushima הושק כמשחק לשחקן יחיד, עם קמפיין בלבד, המפתחת שלו Sucker Punch הודיעה על פיצ'ר חדש ודי שאפתני למשחק- מצב מרובה משתתפים. מצב הקו-אופ נקרא "Legends" והוא יגיע בחינם מתישהו בהמשך השנה.

על פי פוסט שפורסם בבלוג הרשמי של הפלייסטיישן, "Legends"הוא מצב משחק חדש לחלוטין שלא עוקב אחר מסעותיו של גיבורנו ג'ין (Jin). במקום זאת, 4 לוחמים יחלו במסע חדש להרפתקאות חדשות, אתם עם החברים שלכם, או חברים חדשים שתמצאו באונליין. הלוקיישנים והאויבים נשמעים כמו הבטחה ענקית- הם יהיו מבוססים על סיפורי עם יפניים והמיתולוגיה היפנית.

Ghost of Tsushima: Legends יהיה אך ורק מצב קו-אופ, עם קבוצות של בין 2-4 שחקנים בו תוכלו לבחור לשחק אחד מהקלאסים הבאים- סמוראי, האנטר, רונין או מתנקש (Samurai, Hunter, Ronin, או Assassin), כל אחד עם היכולות הייחודיות שלו.

אם תבחרו לצאת למסע עם שני שחקנים, תוכלו לקחת משימות עלילתיות משותפות. עם קבוצה מלאה של 4 שחקנים אתם יכולים לקחת משימות הישרדות מבוססות גלים של אויבים. יהיה גם Raid סופר קשה עם ארבעה שחקנים שיגיע מתישהו לאחר ההשקה של Legends.

Ghost of Tsushima – ה-IP המצליח של סוני

Ghost of Tsushima מתרחש בשנת 1274, בה לוחמים סמוראים נחשבו למגיניה האגדיים של יפן, עד שהאימפריה המונגולית המפחידה פולשת לאי צושימה, מחוללת הרס וכיבוש האוכלוסייה המקומית. כאחד הסמוראים האחרונים ששרדו את ההתקפות, עליכם לקום מהאפר להילחם.

Sucker Punch שאחראית גם על סדרת Infamous המצליחה, תשתף פרטים נוספים על התאמה אישית של כל קלאס ונשקים לקראת ההשקה של Legends. 

מקור: PlayStation Blog

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות