מייסד Steam מעדיף את ה-Xbox Series X לעומת ה-PS5

המיליארדר גייב נואל, מייסד סטים וסדרת משחקי המופת Half Life הצהיר בראיון טלוויזיוני כי לדעתו האקסבוקס SX טובה יותר מהפלייסטיישן 5


גייב נואל, מייסד שותף בסטים, והאיש שהביא לעולם את סדרת משחקי המופת Half Life תקוע בניו זילנד מאז פרוץ וירוס הקורונה. בזמן שחברתו (Valve) שחררה את המשחק האחרון בסדרה, Half-Life: Alyx (משחק VR) , נואל לקח הפסקה.

זמן קצר לאחר שהגיע לניו-זילנד, הגיעה הקורונה ונואל מצא את עצמו תקוע שם בעצם מאז מרץ. לאחרונה השתתף כאורח בטלוויזיה הארצית כדי לקדם קונצרט שהוא מקיים בניו זילנד בחינם, בעזרת חבריו, כדרך להודות למדינה על אירוחם. ההופעה הייתה בתכנית- The Project, והמגישים שאלו אותו על דעתו בנוגע למלחמת הקונסולות של הדור הבא של סוני ומיקרוסופט.

Xbox Series X וה- Playstation 5 – קרב הקונסולות של הדור הבא

כשנשאל ישירות מי משתי הקונסולות טובה יותר- PS5 או Xbox Series X , נואל הצהיר “אקסבוקס” ללא היסוס.

“למה?” שאל המארח. “כי זה טוב יותר!” ענה נואל .

“אין לי חלק במירוץ הזה”, הבהיר נואל.

“ברור שאנחנו עושים את מרבית הפיתוחים שלנו במחשבים אישיים, אבל מבין השתיים הייתי בהחלט הולך עם Xbox.”

מלחמת הקונסולת של הדור הבא נמצא בשיאו כשעל פי הדיווחים, ה-PS5 של סוני צפויה לנחות בסוף השנה הנוכחית, בסמוך להשקתה של יריבתה הנצחית, מיקרוסופט וה- Xbox Series X.

שומר אמונים למעסיק ההיסטורי

גייב נואל נחשב לאגדה בתעשיית הגיימינג, למרות שמדובר בטייקון. אחד האנשים העשירים בתעשייה עם הון מוערך של למעלה מ-5 מיליארד דולר, הודות לחנות משחקי המחשב הגדולה בעולם, סטים. הכל החל בשנת 1996, כשנואל מקים את חברת Valve יחד עם חברו מייק הרינגטון, שניהם יוצאי חברת מיקרוסופט. המשחק Half-Life אותו פיתחה החברה ושחררה כעבור שנתיים, זכה להצלחה אדירה וקטף את כל התארים האפשריים בשנה זו. במהלך הפיתוח של Half-Life 2 (שנת 2004), נואל החל להתמקד ולהשקיע בפרויקט שיהפוך אותו למיליארדר- Steam.

נראה ששווה להתחיל את הקריירה במיקרוסופט…


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות