טריילר ההשקה למשחק "מהיר ועצבני" שוחרר

Fast & Furious Crossroads ("מהיר ועצבני") שוחרר רשמית לאחר שנדחה עקב התפשטות מגפת הקורונה בעולם. טריילר ההשקה כבר כאן וגם ניצנים ראשונים של "מה חושבים עליו הגיימרים?"


חברת Bandai Namco משחררת את טריילר ההשקה למשחק המירוצים החדש שלה, Fast & Furious Crossroads ("מהיר ועצבני"). המשחק מבוסס על סדרת סרטי האקשן הפופולרית “מהיר ועצבני”. על הפיתוח אחראית חברת Slightly Mad Studios, מפתחת סדרת משחקי המירוצים "Project CARS", וגם Need for Speed: Shift.

המשחק מהווה פרק חדש בסדרת “מהיר ועצבני” בו אתם מצטרפים למשפחתו של דון במטרה לסכל את תכניותיו של ארגון פשע בינלאומי. הקאסט במשחק לא מאכזב- וין דיזל, מישל רודריגז וטיריס גיבסון חוזרים לנעליהם של דום (דומיניק "דום" טורטו), לטי ורומן. העלילה במשחק תיקח אתכם למקומות שונים ברחבי הגלובוס כמו ברצלונה, אתונה, ומרוקו. לצוות השחקנים מצטרפים סוניקווה מרטין-גרין (“מסע בין כוכבים: דיסקברי”) ואסיה קייט דילון (“מיליארדים”, "כתום זה השחור החדש" ו”ג’ון וויק 3").

וין דיזל (דום)- משחק "מהיר ועצבני"-

Fast & Furious Crossroads יתמוך במצב משחק שיתופי מקוון (קו-אופ) בו אתם ועוד חברים יכולים להקים צוות משלכם ולצאת למשימות שונות ברחבי הגלובוס.

ביקורות ראשונות ל"מהיר ועצבני"

הביקורות הראשונות של גיימרים ברחבי האינטרנט לא מבשרות בשורות טובות עבור המשחק. בגרסת המחשב שזמינה בחנות סטים, המשחק נקטל על ידי רוב הגיימרים בראשונים ששמו ידיהם על המשחק, ציון ממוצע 40/100. נראה שאתרי הגיימינג הגדולים לא ממהרים לפרסם ביקורת על המשחק, אך ביקורת ראשונה לגרסת ה-PS4 פורסמה באתר GameSpew והציון: 30/100. לא נעים.


דרישות המערכת למשחק "מהיר ועצבני"

  • מערכת הפעלה: Windows 10 x64
  • מעבד: 3.5 GHz Intel Core i5 3450 או 4.0 GHz AMD FX-8350
  • זיכרון פנימי ראם: 8GB
  • כרטיס מסך: GTX680 ומעלה
  • DirectX: Version 11
  • אינטרנט: "מהיר ועצבני"
  • שטח אחסון פנוי: 50GB

אם כבר משחק עם וין דיזל, אנחנו עוד נמשיך להמתין למשחק המשך לאגדת רידיק- “The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay”…

Fast & Furious Crossroads ("מהיר ועצבני") הושק ב-7 באוגוסט למחשב האישי ולקונסולות ה-Xbox One וה-PlayStation 4.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות