פול גייז: שוחרר עדכון "ערמומי" חדש ומרענן

עדכון חדש ו"ערמומי" למשחק Fall Guys שוחרר היום והוא מביא איתו כמה שינויים מרעננים, לבקשת הקהילה


אין ספק שחברת Mediatonic שעד היום מופתעת מההצלחה ההיסטרית של המשחק פול גייז, מקשיבה לקהילה ופועלת בהתאם לבקשותיה. אחרי שערכה משוב בין השחקנים, היא פרסמה בטוויטר את העדכונים החדשים למשחק, תחת הכותרת "S N E A K Y – U P D A T E" (עדכון ערמומי או מִתגַנֵב).

משחקים בקבוצות ב- Fall Guys יכולים להיות מהנים, אבל ההסכמה הכמעט מוחלטת היא שסיבובי הקבוצות הם הגרועים ביותר מבין כל המיני גיימס במשחק. להסתמך על שחקנים אחרים פירושו של דבר הוא חוסר שליטה על גורלך במירוץ. זו הסיבה שמתסכל להיתקע במשחקי קבוצות רצופים – במיוחד Hoarders ו- Egg Scramble (או בכל עת שאתה נמצא בקבוצה הצהובה). אבל שחקנים כבר יכולים לדאוג פחות בקשר לזה, בזכות עדכון חדש למשחק.

פול גייז: עדכון חדש

להתראות back-to-back

על פי ציוץ מהחשבון הרשמי של Fall Guys: Ultimate Knockout, השינויים האחרונים במשחק כוללים חיסול משחקי צוות גב אל גב (back-to-back) שבטח יגרום לשחקנים רבים להיות מאושרים:

העדכון החדש מציג כמה טוויקים לשניים ממצבי הסיום של המשחק. "Fall Mountain" יאכלס כעת עד 15 שחקנים, מה שהופך את המירוץ לכתר לקצת יותר תזזיתי, בעוד ש- Royal" Fumble" קוצץ בזמן שלו ל 90 שניות בלבד. אותו שינוי מתבצע ב- "Team Tail Tag".

 

פול גייז: גורדון פרימן מ-Half Life

מלבד מצבי המשחק, העדכון ל- Fall Guys מביא את התלבושות הספציפיות והבלעדיות של Steam לחנות ה- PS4. זה ככל הנראה כולל את גורדון פרימן מ- Half-Life (שהיה בונוס בהזמנה מראש ב- Steam) וכן את הסקאוט מ- Team Fortress 2. על פי שמועה, הדמות של צ'ל (Chell), מפורטל, תגיע למשחק בקרוב.

*להורדת המשחק למחשב (קוד לסטים) בהנחה של כמה שקלים בחנות cdkeys לחצו כאן


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות