צ'יטרים מציפים את הבאטל רויאל "פול גייז"

להיט הבאטל רויאל החדש "Fall Guys", כובש את מצעדי המכירות אך סובל מהאקרים וצי'יטרים שהורסים לכולם את החוויה


משחק הבאטל רויאל החדש Fall Guys: Ultimate Knockout כבש את לבבות הגיימרים בסערה. פול גייז הצליח לרשום לא פחות מ-2 מיליון משתמשים בשבוע הראשון להשקתו, רק בסטים ולמעלה מ-8 מיליון שחקנים ב-PS4. אבל נראה שלמרות ההצלחה ההיסטרית של המשחק, לא כולם מרוצים.

שחקנים מעלים קטעי סרטונים שבהם נראה כי אנשים מסוימים משתמשים בצ'יטים של מהירות (Speed hack) המאפשרים להם לקבל יתרון מוחלט שאר השחקנים. בקליפ שלמטה, שהועלה ביוטיוב על ידי Julien D, אנו יכולים לראות צ'יטר במפת המיני-המשחק Slime Climb, בעוד ששאר השחקנים בקושי מגיעים לאזור הפתיחה:

כמובן שלא מדובר באירוע בודד אלא בסדרה שלמה של אירועים שהועלו על ידי מספר רב של שחקנים במדיה החברתית. ככל הנראה גרסת המחשב האישי של המשחק, היא הסובלת בעיקר, שכן, קל יותר ליישם פריצות בה.

צ'יט אחר מאפשר להאקרים פשוט לעוף מעל מכשולים בדרך אל הניצחון:

מפתחת המשחק מדיטוניק (Mediatonic) צייצה בטוויטר שהיא מודעת לספיד-האק ומנסה למצוא פתרון לכך בקרוב. בנוסף היא מעודדת שחקנים כמובן, להמשיך ולדווח על צ'יטרים.

נראה שכולם רוצים לשחק ב- Fall Guys. זה אחד המשחקים הפופולריים ביותר בטוויץ', כשהוא עובד, וזה הפך לחמשת משחקי הסטים המובילים של סוף השבוע. השקת המשחק לא הייתה חלקה. המשחק סבל מחיבוריות לא יציבה ושרתי החברה נפלו כמה פעמים, כנראה שלא היו ערוכים לכמות כזאת של שחקנים.

גם ההאקרים כרגע, לבטח יטופלו על ידי החברה ועם הביקורות למשחק Fall Guys, שעומדות על ממוצע של 8/10, יש לה מספיק סיבות טובות לעשות זאת.


מה זה פול גייז?

Fall Guys: Ultimate Knockout הוא משחק אונליין בסגנון באטל-רויאל המציב 60 שחקנים בתחרות נוק אאוט, בתוך נעליהן של דמויות הנראות כמו סוכריות-ג’לי מתוקות ומשעשעות. כל שעליכם לעשות הוא לשרוד את המכשולים במסלולים השונים ולהגיע לקצה המסלול. יש רק מנצח אחד ואין הזדמנות שנייה אם נפלתם, נפסלתם, תתחילו מחדש.

כמו בכל משחק בז'אנר הבאטל רויאל, אלמנט התחרות האישית והניצחון האישי הוא לב ליבו של המשחק בדרך אל האושר, הכתר הנכסף.

https://www.youtube.com/watch?v=z6UrdUAZ7wM

דרישות המינימום  למשחק פול גייז:

  • מערכת הפעלה: Win 10 64
  • מעבד: Intel Core i5 או תואם AMD
  • כרטיס מסך: NVIDIA GTX 660 או AMD Radeon HD 7950
  • זיכרון (VRAM) כרטיס מסך: 2GB
  • זיכרון פנימי: 8GB
  • שטח אחסון פנוי: 2GB

Fall Guys: Ultimate Knockout שוחרר ב-4 באוגוסט ל-PS4 ולמחשב האישי, דרך סטים.

*להורדת המשחק למחשב (קוד לסטים) בהנחה של כמה שקלים בחנות cdkeys לחצו כאן

מקור: polygon

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות