כל מה שידוע לנו על 'Call Of Duty: Black Ops Cold War'

"קול או דיוטי: בלאק אופס- המלחמה הקרה" הוא הכותר הבא בסדרת היריות בגוף ראשון המצליחה בהיסטוריה. בכתבה מתעדכנת זו תוכלו לקבל תמונה מפורטת על כל מצבי המשחק, הסיפור והעלילה, המולטיפלייר של המשחק, מהדורות מיוחדות, הבטא, ועוד


בלאק אופס (Black Ops) הוא אחד המותגים הגדולים ביותר של סדרת Call of Duty מאז היווסדה, ומשחקיה של טרייארק ידועים במולטיפלייר העצום שלהם, במצבי הזומבים הנהדרים וגם, למעט Black Ops 4 נטול הסינגל, קמפיינים מוצלחים. הכותרים ידעו להעביר אלינו סיפורים מרגשים דרך הקמפיינים וזה ממשיך השנה עם Call of Duty: Black Ops Cold War, שהוא המשך ישיר ל- Black Ops 1.

הדמויות הראשיות

"בלאק אופס – המלחמה הקרה" בתרגום חופשי, היא חזרתם של תת הסיפורים עמוסי הקונספירציה בקמפיין לשחקן יחיד. כפי שניתן לראות בטריילר למעלה, המשחק מחזיר אלינו דמויות מוכרות כמו מייסון, וודס והדסון לסיפור מסובך על הגלובוס בתקופות שונות כמו שנות ה-80 עם חלקים מסוימים שחזרו שיקלו אתכם גם לשנת 1968 במלחמת וייטנאם. זהו המשך ישיר לכותרי Black Ops המקוריים.

לבד מדמויות היסטוריות והחזרתן של דמויות מוכרות בקמפיין לשחקן יחיד, יופיעו גם פרצופים חדשים, ובמיוחד הפרוגוטניסט שאתם תיצרו בהתאמה אישית. תבחרו בתכונות האישיות של הדמות, מין (עם אפשרות "מסווגת" עם כינויים ניטרליים מגדריים) והמראה שלה.

עלילת Black Ops Cold War

שלא כמו הריבוט של המלחמה המודרנית (Modern Warfare) בשנה שעברה, כאן אנחנו חוזרים למלחמה המיתולוגית בין מעצמות רוסיה הסובייטית לבין ארצות הברית שנקלעו למתיחות רבה בשל איומי מלחמה גרעינית, ושיחקו משחקי ריגול מסוכנים זו עם זו בדרכים מתוחכמות.

בהוראתו של נשיא ארה"ב דאז, רונלד רייגן (שהוא דמות במשחק), המטרה שלנו במשחק היא לאתר את המרגל הסובייטי החמקמק פרסאוס (Perseus). למרות שאיננו יודעים יותר מדי פרטים על האופן בו הסיפור יופיע בדיוק, מנהל הקריאייטיב של חברת Raven, דן וונדרק, הדגיש כי הסיפור "מטשטש את הקווים שבין אמת להונאה" ויש בו "מנה טובה של פרנויה ומיינד-פ ***".

המולטיפלייר ו- Warzone

Black Ops Cold War יכלול רכיב מרובה משתתפים משלו ומצב זומבים חדש. המשחק יתמוך בקרוס-פליי (cross-play), כלומר תוכלו לשחק הגד ועם חברים בכל הפלטפורמות, ביחד. תהיה אינטגרציה בין הכותר הנוכחי עם הבאטל רויאל המצליח Call of Duty: Warzone כמו תגמולים במשחק והתקדמות הדמות.

Black Ops Cold War בדומה למודרן וורפר יציע את כל ההרחבות בחינם, כלומר אין Season Pass. כל מפות ה- MP DLC לאחר ההשקה יהיו בחינם. מערכת ה- Battle Pass תדאג להמשיך להעביר את כל התכנים בחינם לאחר ההשקה, באמצעות עונות (Seasons) כולל מפות ומצבים מרובי-משתתפים, מצבי זומבים חדשים ועוד.

חשיפת המולטיפלייר של Black Ops Cold War מתוכננת להיחשף ב -9 בספטמבר דרך ערוץ הטוויץ' הרשמי של Call of Duty.


Call of Duty: Black Ops Cold War – Ultimate Edition

המהדורה האולטימטיבית של המשחק נחשפה במחיר של 90 דולר והיא כוללת שלל בונוסים וגם גישה מוקדמת לבטא ורובה סער בלופרינט. גם המהדורה הסטנדרטית תעניק לכם גישה מוקדמת לבטא ואת הנשק.

המהדורה המיוחדת של "בלאק אופס- המלחמה הקרה"

בנוסף יש עוד שלל בונוסים למזמינים את מהדורת Ultimate Edition:

  • גרסת קרוספליי של Black Ops Cold War
  • חבילת יבשה, ים ואוויר
  • 3 סקינים של מפעילים
  • 3 סקינים רכבים
  • 3 סקינים של נשקים
  • Battle Pass Bundle (עונת קרב עונה אחתה 1 בחינם + 20 דילוגים על טירים (Tier)
  • Confrontation Weapons Pack

בטא למשחק

גם הכותר הבא של קול אוף דיוטי ייתן דעיפות לשחקני הפלייסטיישן, שייהנו מגישה מוקדמת לבטא של המשחק. הבטא למשחק היא מעין דמו שיאפשר לכם לשחק את מצב המולטיפלייר של המשחק במפה אחת או שתיים.

הבטא של Black Ops Cold War – קודם ל-PS4

לא ידוע עדיין מתי תאריך הבטא, אך הוא יעודכן בהמשך.


'Call Of Duty: Black Ops Cold War' ישוחרר ב-13 בנובמבר, 2020, ל- PC, PS4, PS5, Xbox One ובהמשך הוא יגיע גם ל- PS5 ול- Xbox Series X.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות