Dr Disrespect חזר ליוטיוב ויש לו שיר חדש

הבאן שחטף Dr Disrespect מ-Twitch הידהדה בכל רחבי הרשת בתעשיית הגיימינג, ואין לה עדיין הסבר. דוקטור דיסריספקט, אחד הכוכבים הגדולים חוזר בחזרה ליוטיוב, יש לו גם שיר חדש בסגנון שנות ה-80

יותר מחודש לאחר ביצוע הבאן (BAN) מ-Twitch נגד חשבונו של Dr Disrespect, אנו עדיין לא יודעים את הסיבה. העונש שחטף הוא אחד הבאנים בעלי הפרופיל הפופולרי ביותר בתולדות טוויץ'. לא ידוע לנו גם אם טוויץ' מתכנן לטפל בנושא זה ביתר פירוט בעתיד. בסופשבוע הנוכחי פרופיל הטוויטר שלו עודכן והוא מעין טיזר לקראת שיבתו ל- YouTube, אך אין שום אינדיקציה לשותפות רשמית עם אותה פלטפורמה או עם כל אחד אחר. קליפ קולי ששיתף בדף האינסטגרם שלו במהלך סרטון וידאו חי אישר כי הוא חוזר לעשות סטרימינג לגיימינג ב-6 באוגוסט. וזה אכן קרה.

DrDisrespect – מהטוויטר הרשמי

דיסריספקט עדיין סופר פופולרי ויש לו שיר חדש

אין כמעט גיימר שלא מכיר את הרשל "גאי" ביהם (Herschel "Guy" Beahm), הידוע יותר בשם הבמה שלו- ד"ר דיסריספקט (Dr Disrespect), אולי הכוכב הכי גדול וצבעוני שידע עולם הגיימינג סטרימינג. הידיעה כי דיסריספקט חטף באן (BAN) מ-Twitch הפתיעה את כולם, ועד עכשיו אפילו הוא לא יודע מדוע העיפו אותו משם. למרות שהביע תסכולים, דיסריספקט לא סיפק כל הסבר לגבי הבאן- "עדיין אין לנו מושג … אז פשוט אתן לאנשי המקצוע המשפטי שלי פשוט לעשות את מה שהם צריכים לעשות," אמר.

כעת הוא חוזר למקום בו גדל והפך למפלצת של פופולריות, יוטיוב. בשיא השידור של הסטרימינג הראשון שלו אחרי הקאמבק, הוא הגיע למעל חצי מיליון צופים (510,000 צופים במקביל!), הסרטון לא ניתן לצפייה כרגע. ויש לו גם שיר חדש שהעלה לערוץ שלו ונקרא שמיים אדומים (Red Skies). השיר הוא בסגנון אייטיז, שנות ה-80, סגנון שמזוהה עם דמותו יותר מכל, והטקסט מרמז על סוג של מיצוי/יאוש/עייפות. צפו:

אני אפילו לא יודע
למה אני מנסה שוב,
אני אפילו לא יודע

אתה לא יכול להחליף אותי
אני ער, הגיע הזמן להשתחרר
אני מרפה

אני אפילו לא יודע
למה אני מנסה יותר,
אני אפילו לא יודע

המעבר של Dr Disrespect מטוויץ ליוטיוב מגיע בדיוק בזמן שכמה סטרימטים פופולריים כולל נינג'ה (Ninja), עברו לטוויץ' לאחר סגירת הפרויקט "המיקסר של מיקרוסופט" (Microsoft's Mixer). זאת למרות שלפי הדיווחים הוצעו להם חוזים אדירים לעבור לגיימינג בפייסבוק (Facebook Gaming), שאף מיקרוסופט הצטרפה אליה לשיתוף פעולה עם טכנולוגיית הסטרימינג שלה.

והיום, Dr Disrespect העלה סרטון חדש באורך 22 דקות, שהכותרת שלו אומרת הכל: "DrDisrespect is BACK. And the entire world watched"

Dr Disrespect הצטרף ליוטיוב ביוני 2010 ויש לו 2.2 מיליון מנויים ו-147.5 מיליון צפיות.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות