Crysis Remastered: כך נראית חליפת ננו ב-8K

החידוש למשחק קרייסיס עדיין לא קיבל תאריך השקה רשמי, אך זה צפוי לקרות בשישי הקרוב, ה-21 באוגוסט. עד אז קרייטק חושפת תמונת 8K של Nanosuit


כאשר הוכרז לראשונה Crysis Remastered בחודש אפריל, הוא הבטיח להביא איתו גרפיקה "שוברת קונסולות" לדור הקונסולות הנוכחי. אבל, עם פרסום הטריילר של המשחק, המעריצים לא כל כך התרשמו מהגרפיקה, והתלוננו על כך שאחרי 13 שנים מצאתו של המשחק המקורי, ההבדל הויזואלי לא ניכר.

ריג'קטים אלה מהמעריצים הובילו את Crytek, המפתחת של המשחק, לדחות את אותו ללא הגבלת זמן, למעט גרסת הסוויץ' (Nintendo Switch) שכבר שוחררה. כעת נראה שהמשחק סוף סוף ישוחרר ל- PS4, Xbox One ולמחשב האישי וזה יקרה בשישי הקרוב, ה- 21 באוגוסט.

אם כך נראית גרסת הNintendo Switch, אז יש למה לחכות

תאריך השחרור טרם הוכרז רשמית על ידי Crytek, אך ערוץ היוטיוב הרשמי של פלייסטיישן בבריטניה, PlayStation Access, שחרר סרטון בשם "משחקי PS4 החדשים השבוע" ובו הם חשפו כי Crysis Remastered אמור לצאת לפלייסטיישן 4 ביום שישי, ה-21 באוגוסט. לכן הגיוני שהמשחק יושק באותו יום ל- Xbox One ולמחשב האישי. בלעדיות אין כאן.

8K Nanosuit

לפני יומיים העלתה חברת קרייטק בטוויטר תמונה ברזולוציית 8K של חליפת הננו במשחק (Nanosuit) אותה תוכלו להוריד כאן. החברה רומזת שהשחרור קרוב מתמיד ("היכונו לנחיתה") ושהיא תעדכן בקרוב על המשחק:

 

Crysis Remastered צפוי לצאת ל- PS4, Xbox One, ולמחשב האישי בשישי הקרוב, ה- 21 באוגוסט. 

מקור: kitguru.net

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות