Call of Duty: Mobile- העדכון הבא יכיל מערכת Gunsmith ואת מפת Shipment

שבוע גדול מצפה לשחקני CoD: Mobile, עם תוספת משמעותית של Gunsmith והמפה הכי מזוגעת בסדרה- Shipment 1944

אנחנו יודעים ש- Call of Duty: Modern Warfare ומשחק הבאטל רויאל Warzone זוכים למירב תשומת הלב בימים אלה, אבל קול אוף דיוטי למסכים הקטנים יותר, ממשיך לקבל עדכונים. חברת Activision ממשיכה לעדכן ולתמוך במשחק – Call of Duty: Mobile ויש לה מספיק סיבות טובות לעשות זאת. כמובן שמדובר בכסף והרבה, ומערכת המיקרו תשלומים שלה במשחק, עובדת.

פוסט חדש בבלוג של Activision מציג את העדכון הגדול הבא ב- CoD: Mobile. הפיצ'ר הפופולרי של Gunsmith שמושרש כבר עמוק במשחקים הגדולים של הקונסולות והמחשב, מגיע למשחק.

עדכון הנשקים הגדול- Call of Duty Mobile-GUNSMITH

ה-Gunsmith הוא בגדול נשקייה משוכללת, בו שחקנים יכולים להתאים אישית את כלי הנשק שלהם כולל שינויים קוסמטיים, סקינים. בסך הכל, קיימים יותר מ- 50 אפשרויות ב- Gunsmith, כולל 20 כוונות ו-60 דרגות שימשיכו להעסיק אתכם שעות רבות.

מפת הכאוס Shipment 1944

בנוסף ל-Gunsmith ב-CoD: Mobile הוצגה גם מפה חדשה שתגיע למשחק, והיא מאוד משמחת. המפה החדשה נקראת Shipment 1944, מפה שהוצגה במקור בסדרת- Call of Duty ב- Call of Duty 4: Modern Warfare בשנת 2007, שם היא כונתה Shipment. זו מפה מאוד אינטנסיבית וצפופה המחייבת שחקנים להיות ברמת כוננות ללא הפסקה.

העדכון הבא למשחק CoD: Mobile יגיע ב-14 באוגוסט לחנויות האפליקציות והוא יפתח את עונה 9 של המשחק. את העדכון תוכלו לבצע דרך מכשיר הסמארטפון שלכם, זה אוטומטי.

מקור: Activision

מה זה Call of Duty: Mobile?

Call of Duty: Mobile הוא משחק יריות חינמי מגוף ראשון המשלב שתי תת-סדרות הכי פופולריות שידעה הסדרה, Modern Warfare ו- Black Ops. המשחק שואב משתיהן את המיטב שהסדרות הללו העניקו לשחקנים: מפות מדהימות, נשקים, קילסטריקים, התקדמות הדמות, גיימפליי וחוויית משחק יריות מהיר שנשען על מכניקת הבסיס של הסדרה.

להורדת בחינם של המשחק Call of Duty: Mobile ל-iOS

להורדת בחינם של המשחק Call of Duty: Mobile לאנדרואיד


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות