החשיפה של CoD: Black Ops Cold War כבר כאן

טריילר החשיפה הרשמי של קול אוף דיוטי הבא שוחרר הערב. Call of Duty: Black Ops Cold War יגיע ב-13 בנובמבר


לאחר מספר רב של הדלפות והקלטות טייפ המכילות פרופגנדה, זה קורה הערב, הכותר הבא בסדרת קול אוף דיוטי שקיבל את השם הארוך ביותר למשחק בסדרה עד כה (Call of Duty: Black Ops Cold War) נחשף. החשיפה הרשמית הערב מבטיחה למעריצים חזרה לשורשי בלאק אופס.

המשחק מחזיר אלינו דמויות מוכרות כמו מייסון, וודס והדסון לסיפור מסובך על הגלובוס בתקופות שונות כמו שנות ה-80 עם חלקים מסוימים שחזרו שיקלו אתכם גם לשנת 1968 במלחמת וייטנאם. זהו המשך ישיר לכותרי Black Ops המקוריים.

מוקד הסיפור

בהוראתו של נשיא ארה"ב דאז, רונלד רייגן (שהוא דמות במשחק), המטרה שלך היא לאתר את המרגל הסובייטי החמקמק פרסאוס (Perseus). למרות שאיננו יודעים יותר מדי פרטים על האופן בו הסיפור יופיע בדיוק, מנהל הקריאייטיב של חברת Raven, דן וונדרק, הדגיש כי הסיפור "מטשטש את הקווים שבין אמת להונאה" ויש בו "מנה טובה של פרנויה ומיינד-פ ***".

המולטיפלייר ייחשף בקרוב

Black Ops Cold War יכלול רכיב מרובה משתתפים משלו ומצב זומבים חדש. המשחק יתמוך בקרוס-פליי (cross-play), כלומר תוכלו לשחק הגד ועם חברים בכל הפלטפורמות, ביחד. תהיה אינטגרציה בין הכותר הנוכחי עם Call of Duty: Warzone כמו תגמולים במשחק והתקדמות הדמות.

חשיפת המולטיפלייר של Black Ops Cold War מתוכננת להיחשף ב -9 בספטמבר דרך ערוץ הטוויץ' הרשמי של Call of Duty. מועד הבטא למשחק צפוי להתפרסם בחשיפה הבאה של המולטי.

מהדורות מיוחדות

2 מהדורות נחשפו למשחק וכבר ניתן לבצע הזמה מראש. המהדורה האולטימטיבית של המשחק נחשפה במחיר של 90 דולר והיא כוללת שלל בונוסים וגם גישה מוקדמת לבטא ורובה סער בלופרינט. גם המהדורה הסטנדרטית (60 דולר) תעניק לכם גישה מוקדמת לבטא ואת הנשק.

המהדורה המיוחדת של "בלאק אופס- המלחמה הקרה"

בנוסף יש עוד שלל בונוסים למזמינים את מהדורת Ultimate Edition:

  • גרסת קרוספליי של Black Ops Cold War
  • חבילת יבשה, ים ואוויר
  • 3 סקינים של מפעילים
  • 3 סקינים רכבים
  • 3 סקינים של נשקים
  • Battle Pass Bundle (עונת קרב עונה אחתה 1 בחינם + 20 דילוגים על טירים (Tier)
  • Confrontation Weapons Pack

    תאריך השחרור ל-Black Ops Cold War נקבע ל- PS4, Xbox One ולמחשב האישי ב- 13 בנובמבר 2020. תאריך ההשקה המדויק לפלטפורמות של הדור עדיין לא הוכרז, אך באקטיביז'ן מעריכים שהמשחק ישוחרר ל- PlayStation 5 ו- Xbox Series X בתקופת החגים של 2020, תלוי במועד ההשקה שלהן.

 


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות