משום מקום: Black Myth: Wukong הוכרז ומלהיב את הרשת

הוכרז משחק תפקידים אקשן (RPG) חדש מאולפן קטן ואנונימי בשם Game Science. סרטון  הגיימפליי מתוך Black Myth: Wukong הצליח להלהיב את הרשת עם גרפיקה מדהימה


אף אחד לא באמת ציפה לו או היה מוכן בשבילו, כי Black Myth: Wukong, משחק התפקידים/הרפתקאות החדש שהוכרז, מגיע מאולפן אנונימי. צפו בטריילר ההכרזה המפתיע:

אחיו המרענן של Dark Souls

המשחק מפותח על ידי הסטודיו Game Science, והוא בהשראת הסיפור הסיני הקלאסי 'מסע למערב' (‘Journey To The West’) וכולל את הדמות האגדית מלך הקופים (The Monkey King), המכונה לעתים קרובות סון ווקונגו (Sun Wukong).

המשחק מתרחש באזורים קסומים, וכולל תפאורה חזותית קסומה כיאה למיתולוגיה הסינית, כבסרטון תגלו אזור אחד במשחק שהוא יער שופע ומדהים. המכניקה של הגיימפליי במשחק מבוססת על קרבות קשים אך לא כאלה שיענישו אתכם כמו סדרת Dark Souls. מנוע המשחק הוא Unreal Engine 4, השייך ליוצרת פורטנייט (Epic Games שמככבת השבוע בכותרות) והוא אחראי לסצנות הקרב המרהיבות ולגרפיקה המדהימה שבסרטון.

טרנספורמציה לחרקים או מפלצות ו-72 יכולות

אחד האלמנטים הייחודיים המוצגים בסרטון הוא יכולתו של 'מלך הקופים' להפוך ליצורים אחרים. הטריילר מראה זאת באמצעות שינוי לחרק מעופף כדי לסרוק את הסביבה או להפוך למפלצת מפוצלת כדי להילחם במתקפת אויבים. שזה סופר-קול.

על פי האתר הרשמי שהקים האולפן, Black Myth: Wukong יגיע עם 72 יכולות מיוחדות שיעזרו לכם במאבק מול האויבים הרבים של המשחק. חלקם מוצגים במהלך הדגמת המשחק בסרטון למעלה.

אין כרגע תאריך יציאה למשחק או אפילו חלון זמן לשחרור וייתכן שייקח לו זמן רב להגיע. המשחק צפוי לצאת למחשב האישי (PC) ולכל הפלטפורמות הראשיות (PS4 ו-XBO), כולל פלטפורמות המשחק בענן הפועלות בצורה חלקה (סטאדיה של גוגל למשל).

מאחר ומדובר באולפן אינדי קטן, הסרטון נועד לא רק להלהיב את הצופים אלא גם לעזור לאולפן לגייס עוד מפתחים לעבודה על המשחק. מיליוני צפיות בסין לסרטון וחצי מיליון בעולמנו, יוטיוב, השחקנים כבר נלהבים לקראתו.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות