בקרוב תוכלו לשחק במשחקי Xbox דרך הסמארטפון

בחודש הבא משתמשי אנדרואיד יוכלו לשחק בשלל משחקי Xbox. ספריית Xbox Game Pass Ultimate תגיע לסמארטפונים וטאבלטים מבוססי אנדרואיד עם למעלה מ-100 משחקים. בחינם

ב- 15 בספטמבר, מנויי Xbox Game Pass Ultimate יוכלו לשחק במעל 100 משחקי Xbox כמו Gears 5, Halo, Minecraft Dungeons, Forza Horizon 4 ו- Destiny 2 בטלפונים וטאבלטים המופעלים על ידי מערכת ההפעלה אנדרואיד. כל זה יקרה באמצעות פרויקט (בטא) שנקרא xCloud דרך אפליקציית ה- Xbox Game Pass לנייד. ללא עלות ולשווקים נבחרים. קארים צ'אודרי ממיקרוסופט צוטט:

"משחקי ענן כחלק מ- Xbox Game Pass הם הצעד העיקרי הבא בחזון המתמשך שלנו להציב אותך במרכז החוויה, להעניק לך ערך רב יותר מהמשחקים והחברות שלך ולהסיר את המחסומים מהמשחק…בחודש שעבר קבענו את המחויבות כלפיך והכרזנו על משחקי ענן, המופעלים על ידי Project xCloud, יהיו חלק מ- Xbox Game Pass Ultimate ללא עלות נוספת"

 

מיקרוסופט הודיעה גם על מספר אביזרים שיעבדו עם Xbox Game Pass Ultimate ו- Project xCloud בנייד. תוכלו להשתמש בבקר ה- Xbox One ואפילו ב- DualShock 4 של PS4. כדי לשפר את חווית המשחקים הניידים, החברה משתפת פעולה החברות  Razer, PowerA, 8BitDo ו- Nacon כדי ליצור אביזרים חדשים לגמרי המיועדים במיוחד למשחקי ענן.

בנוסף למשחקי ענן, Xbox Game Pass Ultimate כולל גישה ליותר ממאה משחקים באיכות גבוהה עבור קונסולה ומחשב; הנחות בלעדיות לחברים, מבצעים, הטבות ו- Xbox Live Gold. כדי לשחק משחקים בטלפון או בטאבלט שלך, הורד את אפליקציית Xbox Game Pass מחנות Samsung Galaxy או מחנות ONE (שניהם כוללים חוויה שלמה ומלאה עם יכולות רכישה בתוך האפליקציה), או מחנות Google Play.

 

עשרות משחקים בחינם למנויים, היישר ממכשיר האנדרואיד שלכם

משחקי ענן עם Xbox Game Pass Ultimate יהיו זמינים במכשירי אנדרואיד ב 22 שווקים בהשקה, כולל אוסטריה, בלגיה, קנדה, צ'כיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, הונגריה, אירלנד, איטליה, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל סלובקיה, ספרד, דרום קוריאה, שוודיה, שוויץ, בריטניה וארצות הברית. ישראל בינתיים בחוץ

מה עם אייפון ואייפד?

כרגע, מיקרוסופט אישרה רק תאריכים ל- Xbox Game Pass Ultimate ו- Project xCloud לניידים המבוססים אנדרואיד. אנו צופים כי בסופו של דבר זה יגיע גם למכשירי iOS, אם כי מדיניות ה- App Store שלה עשויה להערים קשיים.

לשחק מיינקראפט בחינם דרך הסמארטפון

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות