אלן ווייק (Alan Wake) חוזר כהרחבה ל-Control

"Control: AWE" – חברת רמדי (Remedy) משחררת סרטון גיימפליי באורך של 15 דקות להרחבה הבאה של המשחק Control. בהרחבה AWE אנו נחשפים לדמותו האהובה של אלן ווייק (Alan Wake) שחוזר אלינו למסך אחרי כמעט עשור


ההרחבה השנייה של המשחק קונטרול, "Control: AWE", תיקח את ג'סי לחלק חדש של הבית העתיק ביותר, סקטור החקירות. שם הלשכה בוחנת מקרוב את אירועי ה-Altered World. כמנהלת הלשכה הפדרלית לבקרה, ג'סי פאדן צריכה להיכנס לתחום החקירות ולהתעמת עם היצור האורב בתוך החלק הנטוש של הלשכה. איום זה רודף את הסקטור במשך שנים, ממתין בצד השני של פס האש האטום. על מנת להשיב את סקטור החקירות מ"ציפורניו" של היצור, ג'סי תצטרך לחקור את אירועי העולם האחרונים הרבים שנחקרו כאן, כולל אחד מהעיירה ברייט פולס (Bright Falls).

שובו של Alan Wake

ההיי-לייט של ההרחבה AWE הוא שובו של אלן וויק (Alan Wake), הדמות האהובה מסדרה הקרויה על שמו. ווייק מופיע שוב באמצעות הקלטות מפחידות, בדומה לאופן בו ג'סי האזינה לבמאי הקודם לאורך כל הקמפיין הראשי. Wake מדובב שוב על ידי מתיו פורטטה (Matthew Porretta) ודמותו עוצבה על פי השחקן אילקה ווילי (Ilkka Villi), וכעת נראה מעט מחוספס אחרי שהיה במשך עשור כלוא בחושך.

כמו במשחקי אלן ווייק, נצטרך להשתמש באור כדי להביס את האויב. המשמעות היא איסוף מקורות אור סמוכים או שחזור כוח לניקוי חדרים והתקדמות.

תכונות חדשות אחרות כוללות את היכולת לעשות ריפליי לקרבות בוסים ואת מבוך המאפרה (ashtray maze) המהנה באמצעות מכונת ארקייד חדשה במשחק. תוכלו לפתוח את החליפה החדשה בסגנון "הנוקמים: סוף המשחק" (Avengers: Endgame). ההרחבה AWE מביאה לעולם הסיפורים תוכן ומשימות צדדיות כמו גם כלי נשק ותצורה חדשים לעולם השליטה.

Alan Wake חוזר ב-Control AWE

עדכון חינמי לכל השחקנים יושק גם לצד ההרחבה, ויוסיף אפשרויות נגישות חדשות, שדרוג רב-שיגור (multi-launch) חדש ליכולת השיגור, בתוספת נקודות בקרה נוספות כדי להפוך את הניווט לכואב פחות. כמו במשחקים של אלן ווייק, נראה שווייק מכתיב את העלילה ואת סיפור ההרחבה כשאתם משחקים דרכו. האם ג'סי ואלן ייפגשו בסופו של דבר? לא נחשף.


גרסות חינמיות ל- PS5 ו-Xbox Series X רק למי שרכש "Ultimate Edition"

Control: AWE תשוחרר ב-27 לאוגוסט במקביל להשקת המהדורה  "Control Ultimate Edition" בסטים. מהדורה זו תגיע ל- Epic Games Store, Xbox One ול PS4 ב- 10 בספטמבר. לקונסולות הבאות Xbox Series X ו- PS5, שחרור לפני סוף השנה, ופיזית ב- XSX ו- PS5 בתחילת 2021.

השבוע פורסם באתר Eurogamer כי חברת 505Games, מפיצת המשחק, מחייבת שחקנים קיימים לקנות מחדש את המשחק דרך מהדורת "Ultimate Edition" בכדי לקבל את גרסת ה- PlayStation 5 ו- Xbox Series X. כאשר האתר Eurogamer יצר קשר עם המפיצה, לא נמסרה תגובה.

Control Ultimate Edition Announced For PS4 & PS5 - Playstation 4 ...

מקור: Eurogamer

מבצעים קשורים:


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות