מיקרוסופט חושפת את העיצוב החדש של חנות ה-Xbox

"בנינו מחדש את החוויה מהיסוד כך שיהיה מהיר יותר, בטוח יותר וקל לשימוש מאי פעם". מיקרוסופט חושפת תמונות ראשונות מהחנות החדשה שלה למשחקי אקסבוקס שמשנה את פניה מהקצה אל הקצה

הפנים החדשות של חנות מיקרוסופט שתהיה נגישה לאינסיידרים בלבד עד להשקה הרשמית, נראות טוב. מאחורי הקלעים ובטח לקראת אחת ההשקות הכי גדולות שלה בשנים האחרונות, Xbox Series X, אנחנו נחשפים לעיצוב של חנות מיקרוסופט הבאה, שסביר להניח ש-UI של החנות יגיע גם לזה של עמוד הבית של האקסבוקס.

מהיר יותר ונוח לשימוש

חנות מיקרוסופט החדשה ל- Xbox תהיה מהירה יותר מפי שניים מבעבר. מיקרוסופט טוענת שלפעולות בחנות ייקח שתי שניות וביצועי הגלישה יהיו משופרים מאוד. הניווט בחנות יהיה מהיר מתמיד, טעינת דפים, בדיקת מחיר או אפילו הפעלת סרטוני HD. מערכת הניווט עוצבה מחדש לחלוטין.

תוכלו תמיד לגלות את מה שאתם מחפשים בקלות, בין אם ברצונכם לנסות מנוי ל- Xbox Game Pass, או למצוא משחק ספציפי או DLC, או לגשת לאפליקציה, סרט או תוכנית טלוויזיה. תוכלו לצפות בטריילרים בזמן שאתם מחפשים וגולשים ולראות בקלות אילו משחקים החברים שלכם משחקים.

"בנינו מחדש את החוויה מהיסוד כך שיהיה מהיר יותר, בטוח יותר וקל לשימוש מאי פעם….המטרה שלנו היא לספק חוויה כוללת ואינטואיטיבית לכולם".

 

מיקרוסופט טוענת כי בעזרת פונקציונליות החיפוש המחודשת, קל יותר לסנן את התוצאות. החברה יצרה מחדש את רשימת המשאלות. כעת תוכלו להוסיף בקלות משחקים חדשים לרשימת המשאלות ולבדוק במהירות את תוכן הרשימה שלכם. עגלת הקניות המעודכנת מקלה על הוספת פריטים וכן הצגת הפריטים בעגלה לפני הרכישה ובמהלכה.

אבטחה ודירוגי גיל

החברה שואפת לכך שהחנות של מיקרוסופט ל- Xbox תהיה המקום הטוב ביותר עבור משפחות לקנות משחקים ומוצרי תוכן בתחום הבידור. כדי לעזור להורים להבטיח שילדיהם מקיימים אינטראקציה עם תוכן מתאים, על הלקוחות להיות מחוברים לחשבון Xbox שלהם לפני הגלישה.

הוכנסו שיפורים באופן שמסנן את התוכן כדי להתיישר עם ההגדרות המשפחתיות החלות על חשבונות ילדים. התכנים המדורגים מעבר לרמת מסנן התוכן של המשתמש לא יופיעו בשום מקום בחוויות חיפוש או דפדוף. המשמעות היא שילד עם מסנני תוכן שהוגדר לילד בן 8 לא יוכל להציג תוכן בחנות המדורגת עבור נער, למשל.

העדכון גם מבטיח שמסנני תוכן מיושמים גם כשמשתמשים מרובים מחוברים. זה גם מקל על ההורים לתת החרגות מהגבלות למשחקים, סרטים או תכניות טלוויזיה מסוימות שהם עשויים לאפשר לבני משפחתם לקבל גישה אליהם. לחץ כאן למידע נוסף על חשבונות ילדים. דירוגי תוכן יהיו ברורים יותר: כל הטריילרים מתחילים עם רישום מקדים של דירוגים, מידע הדירוג מוצג תמיד בבירור בראש דפי פרטי המשחק, ומידע על דירוגי גיל יופיע לאורך כל תהליך הרכישה.

מקור: news.xbox.com

*למעוניינים להצטרף לתכונת האינסיידר של מיקרוסופט, זו הכתובת- Insider.xbox.com


 

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x