7.5 מיליון שחקנים הורידו את המשחק Total War Saga: Troy

הניסוי נחל הצלחה: Total War Saga: Troy זכה למספר הורדות שהפתיע לחלוטין את מפתחת המשחק Creative Assembly


רק לפני יומיים הושק משחק האסטרטגיה החדש מבית סגה- Total War Saga: Troy. ההשקה לא היתה רגילה, ואפשרה לכל השחקנים ברחבי העולם הורדה חינמית של המשחק למשך 24 שעות בלבד. ההורדה בחינם התבצעה דרך חנות המשחקים Epic Games Store וכעת מתברר שלמעלה מ-7.5 מיליון שחקנים הורידו את המשחק.

"לא יכולנו לחזות את רמת התרגשות שכזו"

רוב ברתולומיאו (Rob Bartholomew), מנהל המוצר של Creative Assembly אמר כי הם היו אופטימיים, אך לא יכלו לחזות הצלחה שכזאת.

"זה היה מדהים לעבוד עם Epic על שחרור חדש לגמרי בחינם. כעת אנו מקבלים כל כך הרבה שחקני אסטרטגיה – חדשים וישנים – כדי לחוות את הסאגה המדהימה הזו. אנו שמחים מאוד."

אם החמצתם את החלוקה בחינם, Total War Saga: Troy זמין כעת דרך חנות המשחקים של אפיק גיימס במחיר של 50 דולרים.

Total War Saga: Troy הוא הפרק החדש בסדרת משחקי האסטרטגיה בתורות של חברת סגה (Sega) ועלילתו לוקחת אותנו לעידן הברונזה (מלחמת טרויה). את המשחק פיתחה Creative Assembly שאחראית גם על המשחקים Rome: Total War ו- Total War: Shogun.

עידן הברונזה יפגיש אותנו עם אחד המיתוסים העיקריים במיתולוגיה היוונית, הסכסוך האגדי בן העשרים שנה בין עמי יוון (האכאים) כנגד העיר טרויה (בשנים 1184-1193 לפנה"ס). מסלול המלחמה בין טרויה ליוון מסתמך על הבחירה שלך בשמונה הפלגים שאתה שולט בהם, שלכל אחד מהם סיפור משלו. כמו בכותרים קודמים בסדרה, המשחק יתמקד ברגע היסטורי אחד מרכזי במקום בעידן ממושך.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות