כיסא הגיימינג החדש של לוג'יטק עולה פי 5 מקונסולה

5000 שקלים ויותר והוא יכול להיות שלכם- כיסא הגיימינג החדש של חברת לוג'יטק, ה-Embody, הושק רשמית

Logitech G, מותג הגיימינג של לוג'יטק מביא מוצר גיימינג לוהט במיוחד, באמצעות שת"פ עם יצרנית הריהוט הרמן מילר (Herman Miller). המוצר החדש הוא אחד המוצרים הפופולריים היום בתחום הגיימינג, כיסא גיימינג. הכיסא הארגונומי החדש שנושא את השם הארוך "Herman Miller x Logitech G Embody", והוא לא זול בכלל. תג מחיר של כרטיס מסך היי-אנד, או פי-5 ממחיר של קונסולה, וקיבלתם כיסא גיימינג ב-1500 דולרים באמריקה וב-1331 יורו באירופה. וזה עוד לפני שהגיע לארץ רשמית.

Herman Miller x Logitech G Embody

לוג'יטק היא אחת מהיצרניות הגדולות והמוכרות בעולם לציוד ההיקפי למחשבים. Logitech G הוא מותג מוצרי הגיימינג שלה, שמשלב בעיקר עכברי גיימינג, מקלדות מכניות, ואוזניות גיימינג. כיסא הגיימינג החדש נועד להשלים את סל מוצרי הגיימינג שלה, לשחקני eSport וכמובן לקהל הרחב בעולם.

מחקר של שנתיים, מחיר בשמיים

הסיבות למחירו הגבוה של כיסא הגיימינג הזה נעוצות קודם כל בעובדה שחברת "הרמן מילר" מייצרת מוצרים יקרים מאוד בתעשיית הרהיטים. בנוסף, יש כאן גם עניין מחקרי שערכה החברה. השימוש הייחודי של שחקני eSport עמד במרכז מחקר שארך כשנתיים ליצירת כיסא ה-Embody. על פי המחקר הזה, שחקני המחשב מסכנים את בריאותם בכך שהם יושבים פרקי זמן ארוכים משמעותית ממשתמשים רגילים בתנוחות שגויות.

כיסא הגיימינג החדש של לוג'יטק

כיסא הגיימינג ה-Embody מצליח לספק תמיכה משופרת לגב התחתון, בנוסף להתאמה יעילה לעמוד השדרה של הגיימר. טים סטראקר, מנהל שיווק ראשי של הרמן מילר ציין כי:

לפני המחקר המעמיק שעשינו, ידענו שגיימרים רבים אהבו את כיסא הגיימינג שלנו, מכיוון שאנחנו מדורגים כל הזמן גבוה כמעט בכל ביקורת על מוצרי גיימינג. המשוב העיקרי שקיבלנו היה שהגיימרים רוצים מגוון רחב יותר.

לטענת החברה, היתרון של כיסא גיימינג שכזה הוא היכולת ליישר את גופו של הגיימר ולאזן אותו כראוי, ומציע נוחות ללא תחרות וכמה שיפורים. השיפורים הם, קירור מובנה באמצעות חומר מיוחד. לכיסא הוכנסו חלקיקי נחושת, המסייעים לתמוך בתנוחת משחק אידיאלית והפחתת הצטברות החום. בנוסף, הפיתוח איפשר ליצרנית להגיע למוצר שיעיל בהפצת משקל באופן שווה, והפחתת לחץ ולעידוד תנועת השחקן.

יש גם "שולחן גיימינג" ו"זרוע גיימינג"

בנוסף לכסא הגיימינג, החברות משיקות גם את שולחנות הגיימינג הניתנים להתאמה לגובה של Motia, Ratio ו- Nevi וזרוע למוניטור ("זרוע גיימינג" כמובן). שולחנות הגיימינג משלימים את כסא הגיימינג של Embody בצורה מושלמת – הן מבחינת האסתטיקה והן מבחינת הפונקציונליות. יתר על כן, הם מעודדים תנועה קבועה ומאפשרים למשתמשים לעבור בקלות בין תנוחות. לבסוף, הם כוללים גימור אנטי גלר שחור מט.

מוצרים משלימים לכיסא הגיימינג: שולחן גיימינג, זרוע למוניטור

כיסא הגיימינג Embody עדיין לא זמין לרכישה בישראל, ויש לקחת בחשבון שמחירו צפוי לנסוק בשל עלויות משלוח ומיסים.

 

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות