זה אמיתי: S.T.A.L.K.E.R. 2 נחשף רשמית

טריילר ראשון לאחד ממשחקי ההמשך המצופים בהיסטוריה- S.T.A.L.K.E.R. 2

אוגוסט 2010, בדיוק עשור אחורה בזמן, זכינו להכרזה על משחק המשך לטרילוגיית סטאלקר (S.T.A.L.K.E.R.). המעריצים חיכו וחיכו ו..כפי שאתם יודעים, זה לא היה קרוב אפילו להשקה. ככל שהזמן עבר, מעריצים ברחבי העולם אספו כל פיסת מידע על משחק ההמשך ועל הדרך אף הספיקו להתייאש. אך הפעם, למעריצים יש סיבה מספיק טובה לחייך, המשחק S.T.A.L.K.E.R. 2 הוא באמת קורה ונחשף רשמית על ידי חברת GSC Game World המקורית עם טריילר ראשון. צפו:

בחזרה ל-ZONE

כל זה קרה באירוע הגדול של מיקרוסופט, Xbox Games Showcase. סטלקר 2 הוא עכשיו רשמי וצפוי להגיע בשנה הבאה אקסלוסיבית לקונסולה הבאה של מיקרוסופט (Xbox Series X) וגם למחשב האישי (PC). טרילוגיית הסטלקר השרוטה והאהובה על מיליוני שחקנים ברחבי העולם, תחזיר אותם שוב ל-The Zone, אזור מזוהם מאוד ומסוכן ביותר סביב תחנת הכוח הגרעינית בצ'רנוביל.

S.T.A.L.K.E.R. 2 – מתוך הטריילר

סדרת משחקי היריות/הישרדות הזאת בגוף ראשון ידועה מאוד באווירה העגומה שלה, במפלצות ובמוטציות אימתניות במיוחד. הקרבות במשחקי הסדרה אינם סלחניים במיוחד אך את המעריצים שחיכו כבר עשור לכותר המשך שהוכרז במקור בשנת 2010, זה לא באמת חשוב. הם רוצים את המשחק הזה כבר…אתמול. פרטים נוספים שציינה המפתחת:

  • S.T.A.L.K.E.R. 2 יציג סיפור מסועף עם סיומות מרובוים. שחקנים יצטרכו כל הזמן לבצע בחירות לא נוחות עם השלכות קשות – חלקם משנים את העולם עצמו.
  • בפעם הראשונה בזיכיון, אזור יוצג לשחקנים כסביבה חלקה של עולם פתוח – מהגדולים שבהם.
  • S.T.A.L.K.E.R.2 יציג סיפור מסועף עם סיומות מרובות. שחקנים יצטרכו כל הזמן לבצע בחירות לא נוחות עם השלכות קשות – חלקם משנים את העולם עצמו.
  • מערכת הסימולציה הייחודית הנקראת A-Life מתוך S.T.A.L.K.E.R המקורית. הטרילוגיה עולה לרמה חדשה עם A-Life 2.0. בהתנהגות שונה של דמויות ומוטציות, האזור משתנה ללא הפסקה. כל הפעלה תהיה ייחודית עם המון דברים שקורים בכל רגע.


S.T.A.L.K.E.R. 2 אמנם בלעדי לאקסבוקס, אך הוכרז גם ל-PC ועם מנוע גרפי Unreal Engine 4, נקווה מאוד שנוכל לשים עליו את היד בסמוך להשקתו. 


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות