Halo Infinite: טריילר גיימפליי ראשון למצב הקמפיין

באירוע Xbox Games Showcase, חשפה מיקרוסופט לראשונה גיימפליי מתוך הסינגל של Halo Infinite. האם הכותר הבא שלה בסדרת משחקי היריות הפופולרית צפוי להידחות?

לחברת מיקרוסופט יש תכניות גדולות לקונסולת הדור הבא שלה, Xbox Series X שצפוי לנחות בנובמבר. בכדי לצלוח השקה מוצלחת של הקונסולה בנובמבר, היא חייבת לשריין כמה תותחים כבדים, כלומר, כמה משחקים בלעדיים וחזקים.

אחד המשחקים שחשפה החברה הוא S.T.A.L.K.E.R. 2 שיושק בלעדית לקונסולה, אבל יגיע גם ל-PC. זה לא מספיק כמובן, וצריך לספק עוד את חובבי משחקי היריות וכאן נכנס לתמונה Halo Infinite. משחק היילו הבא נעדר במפתיע מהאירוע הקודם של מיקרוסופט (Xbox 20/20) ובאירוע הנוכחי נחשף טריילר גיימפליי ארוך מתוך מצב הקמפיין של המשחק. צפו:

משחק השקה ללא מולטי או דחייה?

הטריילר מציג משחק משחקיות היילו קלאסית, אבל לא מרשים גרפית, ואת זה המעריצים ראו. שחקנים רבים טוענים שהגרפיקה של המשחק פשוט לא נראתה טוב, בטריילר. אהרון גרינברג ממיקרוסופט טוען שמדובר באספקט אומנותי ובכלל:

שמע, אנחנו בעיצומה של מגיפה עולמית. זה יולי. אנחנו רחוקים מ [השקה ב] חג, אתה רואה את המשחק במצב של (תהליך) עבודה.

אתמול התגנבה לה השמועה באינטרנט שבחברת 343 (מפתחת המשחק) שוקלים להשיק את Halo Infinite ללא מצב מרובה משתתפים בעונת החגים, ומכאן הסיבה שמצב זה לא הוצג באירוע. 343 הכחישה את השמועה הזאת, אבל אם המולטי לא מוכן, איך המשחק יושק בנובמבר? האם צריך לדחות את Halo Infinite?

חברת מיקרוסופט אולי לוחצת על 343 להספיק להשלים את Halo Infinite בכדי להפכו לכותר ההשקה של סדרת X. השאלה היותר גדולה שנשאלת היא האם 343 תצליח להשלים את הכותר בזמן, כולל כל העדכונים הטכנולוגיים האחרונים (ray tracing ועוד). במיקרוסופט כמובן מקווים שכן, ואנחנו מקווים בשבילה שזה יקרה.

אין עדיין תאריך יציאה רשמי ל-Halo Infinite, אך הוא צפוי לצאת ב-26 לנובמבר, מועד השקת הקונסולה מסדרת X.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות