שובר שורות: Far Cry 6 הודלף ויש נבל חדש ומפתיע (עדכון)

{עדכון}: יוביסופט שחררה באירוע "Ubisoft Forward" טריילר הכרזה גדול יותר מהטיזר שדלף. צפו:

לקראת האירוע הגדול של יוביסופט, "Ubisoft Forward" הערב, יוביסופט נאלצת לאשר ולהכריז רשמית על "פאר קריי 6". רק שהטיזר למשחק הגדול הזה דלף לפני האירוע

בחברת יוביסופט רגילים להדלפות של המשחקים הכי גדולים שלה, והפעם זה קרה עם Far Cry 6. ההדלפה שהגיעה מחנות ה-PSN של הונג קונג, שהציגה את המשחק למכירה, ככותר הבא בסדרת משחקי היריות בגוף ראשון, Far Cry 6. יוביסופט נאלצה לאשר כי מדובר אכן במשחק הבא שלה ויש נבל חדש שרובכם מכירים. יש גם תאריך יציאה- 18 בפברואר 2021. הבעיה היותר גדולה של יוביסופט היא סרטון הטיזר הראשון של המשחק, שדלף גם הוא, שעות לקראת האירוע.

כולכם לבטח מכירים את הסדרה "שובר שורות" ואת אחד הנבלים בה, סוחר הסמים גוסטבו פרינג, שאותו גילם בכישרון רב השחקן ג'יאנקרלו אספוזיטו. אחת הסצנות הגדולות סדרה היא סצנת מותו של גוסטבו, שנראתה כאילו לקוחה מסדרת סרטי טרמינייטור. ג'יאנקרלו  הולך לגלם את הנבל במשחק Far Cry 6, והטיזר הראשון שדלף לרשת, ולבטח ישודר באירוע של יוביסופט ביום ראשון הקרוב, נותן לנו טעימה ראשונה ונהדרת ממה שמצפה לנו בכותר הבא. צפו בטיזר הראושן:

https://www.youtube.com/watch?v=f7r9vJ9H_XQ

המשחק יתרחש ב"גן עדן טרופי" שנקרא יארה (Yara), שנשלט על ידי אנטון קסטילו הזדוני ובנו דייגו. נראה כי אספוזיטו משחק את קסטילו.

אתם תשחקו את דני רוג'ס (Dani Rojas), תושב מקומי של יארה שבעזרתכם יהפוך ללוחם גרילה אימתני שיעשה הכל לשחרור האומה.

Far Cry 6 ישוחרר ב-18 לפברואר, 2021, לקונסולות דור הבא, ה-PS5 ו-Xbox Series X וגם למחשב האישי.  גרסאות עבור קונסולות דור קודם, ה-PS4 וה-Xbox One ישוחררו לצד ההשקה.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות