רשמי: כך נראית קונסולת ה-PS5 (פלייסטיישן 5)

ה-PS5, קונסולת הדור הבא של סוני זוכה סוף סוף לחשיפה של שני דגמים באירוע “The Future Of Gaming”. נחשפו גם שלט מולטימדיה, אוזניות אלחוטיות לצד בקר השליטה ושלל משחקים

אפשר להשאיר מאחור את כל השמועות על איך תיראה הקונסולה הבאה של סוני, ה-PS5, כי סוני סוף סוף חשפה את העיצוב של ה-PlayStation 5. את החשיפה הרשמית ערכה החברה באירוע “The Future Of Gaming”, שנדחה בשבוע ולצד הקונסולה והאביזרים, הציגה החברה גם כמה משחקים מעניינים שיושקו איתה.

גולת הכותרת של הקונסולה החדשה היא קו העיצוב שבחרה סוני, שילוב של צבעי לבן-שחור עם קווים עדינים של כחול, השולטים גם בעיצוב בקר השליטה והאוזניות שקיבלו את השם Pulse 3D Wireless

לצד הקונסולה הראשית, הציגה סוני גרסה “רזה” נוספת של ה-PlayStation 5, שתיקרא Digital Edition ותגיע ללא כונן עבור מדיה פיזית, ללא אפשרות לעשות שימוש בדיסקים. סוני לא חשפה מחירים לקונסולה, אך גרסת ה- Digital Edition תהיה כמובן זולה יותר ותאפשר רק רכישה של משחקים דיגיטליים דרך חנות ה-PSN של סוני.

כפי שניתן להתרשם מהקו העיצובי הכללי והקונספט העיצובי עליו בחרה סוני ללכת, הוא בסך הכל ממשיך את אותו הקו העיצובי של הבקר שליטה אותו חשפה סוני באפריל האחרון, בקר שזכה לשם DualSense, ושיחליף את השם המיתולוגי DualShock.

 

באירוע הספציפי הזה, סוני דאגה לשתף את כולנו בקווי העיצוב של הקונסולה והאביזרים הנלווים בלבד, ולא דיברה מאומה על היכולות החומרתיות של ה-PS5, טוב, את זה היא עשתה כבר כאן.

סוני חשפה גם שלל משחקים שעתידים לצאת לקונסולה (נרחיב על כך בכתבה נפרדת) בהמשך, והבולטים שבהם היו משחק המשך להורייזן שנקרא”Horizon Forbidden West”, משחק ספיידרמן חדש, Marvel’s Spider-Man: Miles Morales בו יככב מיילס מורלס שמחליף את פיטר פארקר. משחק Ratchet & Clank: Rift Apart, משחק מירוצים חדש בסדרת גרנד טוריסמו “Gran Turismo 7” ועוד רבים אחרים. הצצה ראשונית קיבלנו בסרטון הבא:


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות