רשמי: Tony Hawk's Pro Skater חוזר פעמיים בגרסת HD מחודשת

הסקייטבורדר המקצועי טוני הוק חוזר אלינו בגרסת רימסטר לשני המשחקים הראשונים בסדרה, וזה יקרה בספטמבר. משחקי הסקייטבורד של 1999 ו -2000 מעולם לא נראו טוב יותר

בשנת 2012 שחררה חברת אקטיוויז'ן גרסה מחודשת ל-Tony Hawk's Pro Skater, כותר שחגג בזמנו בר מצווה. לאחרונה, טוני הוק, הסקייטבורדר המפורסם בעולם, שלח רמזים למעריציו על הכרזה רשמית קרובה למשחק בסדרה, והערב מכריזה אקטיוויז'ן רשמית על חבילת רימסטרס הכוללת גרסאות מעודכנות לשני המשחקים הראשונים בסדרה, Tony Hawk's Pro Skater ו-Tony Hawk's Pro Skater 2 שיגיעו בחבילה אחת (שנקראת במפתיע Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2) בחודש ספטמבר ל-PS4, Xbox One ו- PC.

שני המשחקים, שפותחו על ידי Vicarious Visions, כוללים גרפיקה מעודכנת, טריקים חדשים, תכונות נוספות, והמוזיקה תכלול חלק נרחב מהפסקול של המשחקים המקוריים (כן, "סופרמן" של גולדפינגר יהיה גם, לצד  Rage Against the Machine, Powerman 5000, Bad Religion, Dead Kennedys, Naughty by Nature, Papa Roach ו- Primus , ועוד.) ויש לציין כי המשחקים גם לא יכללו רכיב מיקרוטרנזקשן כזה או אחר. במילים אחרות, משחקי הסקייטבורד של 1999 ו -2000 מעולם לא נראו טוב יותר. צפו בטריילר ההכרזה:

מצבי ה- a-park ו- create-a-skater חוזרים גם הם, עם פריטי התאמה אישית ואפשרות לשתף את הפארקים שלך באופן מקוון ולשחק בפארקים שנוצרו על ידי משתמשים אחרים. לא ידוע כרגע אם המשחק ישוחרר כ-cross-platform (שחיק בכל הפלטפורמות במקביל וביחד), למרות שחברת אקטיוויז'ן כבר עושה את זה בהצלחה יתירה עם קול אוף דיוטי הנוכחי- Call of Duty: Modern Warfare וכמובן עם הבאטל רויאל המצליח שלה- Warzone.

Tony Hawk's Pro Skater ו-Tony Hawk's Pro Skater 2 ישוחררו ב-3 בספטמבר ל-PS4, Xbox One ו- PC (דרך החנות של Epic Games).


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות