הטריילר של TENET, סרטו החדש של כריסטופר נולאן שודר ב"פורטנייט"

"פורטנייט": הקולנוע החדש. TENET, סרטו החדש והמדובר של הבמאי המוערך כריסטופר נולאן נחשף בטריילר מרשים ששודר לראשונה במשחק מחשב, Fortnite. גם הסרט המלא ישודר במשחק במסגרת ה-Big Screen, שידור שיהפוך לרגע היסטורי

מעריצים רבים ברחבי העולם נדהמו לגלות שאת טריילר הפרימייר (טריילר מס.2) לסרטו החדש והמצופה "טנט" (TENET, "אמונה"), הטריילר המשמעותי ביותר של סרט קולנוע, החליט כריסטופר נולאן לשדר דווקא במשחק הבאטל רויאל, "פורטנייט" במסגרת ה-Party Royale’s Big Screen ובהנחייתו של מפיק אירועי הגיימינג הידוע (The Game Awards) ג'ף קיגלי שחשף כי הביג סקרין ישמש בהמשך גם לשידור הסרט במלואו. הטריילר באורך 2.5 דקות מצליח לשפוך מעט יותר אור על הסרט החדש שזכה עד כה לטריילר אחד בלתי מובן בסוף שנה שעברה, וחושף כי הוא יגיע למסך הגדול, רק לא מצוין תאריך. צפו:

TENET הוא סרט אקשן וריגול בריטי של הבמאי כריסטופר נולאן (שגם כתב את התסריט), שחתום על כמה מהסרטים הטובים בשנים האחרונות, החל מהמותחן הפסיכולוגי "ממנטו", מותחן המדע הבדיוני "התחלה" (Inception) וכמובן הטרילוגיה המחודשת לסרטי "באטמן". עלילת הסרט שידועה לנו כרגע מתארת סוכן ריגול אותו מגלם ג'ון דייוויד וושינגטון (הבן של דנזל וושינגטון) המנסה למנוע קטסטרופה עולמית ובדומה לנושאים בהם עסקו סרטים קודמים של נולאן, הסרט יעסוק בהיפוך זמן ועיוות מרחב-זמן. עוד מככבים בסרט, רוברט פטינסון ("דמדומים"), אליזבת דביקי, מייקל קיין, קנת בראנה, דימפל קפאדיה, קלמנס פואזי, אהרון טיילור-ג'ונסון, ויורי קולוקולניקוב. רוברט פטינסון צוטט אחרי שקיבל את התסריט:

אני קורא את זה ואני לא מבין מה אני קורא. זה הדבר הכי משוגע שקראתי מזה שנים. יש לזה את הדחיסות והגודל של שלושה סרטים

TENET עדיין רשום להקרנה עולמית ב-17 ביולי, וסביר להניח שבתי הקולנוע הסגורים עקב נגיף הקורונה, הניעו להחלטה לשדר את הטריילר במשחק פורטנייט.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות