Assassin's Creed Valhalla: כל הפרטים על המשחק הכי שאפתי של יוביסופט

הדור הבא של סדרת ההתנקשות ההיסטורית מבית יוביסופט יגיע אלינו בתקופת החגים השנה ויושק גם בקונסולות החדשות של הדור הבא, PS5 ו-Xbox Series X. לא פחות מ-14 אולפנים עבדו על הכותר החדש והכי שאפתני של יובסיופט עד כה-Assassin's Creed Valhalla

אתמול הכריזה יוביסופט על הכותר הבא בסדרת אססינס קריד, הנושא את השם Assassin's Creed Valhalla ויתרחש בעידן הויקינגי, כך שכל השמועות משנה שעברה היו נכונות. מספר שעות לאחר ההכרזה, שחררה החברה טריילר סינמטי ראשון, מרשים במיוחד ובאורך 4 דקות ששופך אור על הדמויות במשחק ועל העלילה עם קרבות בין הסקסונים והוויקינגים ואפשר להגיד את זה כבר בקול רם: הסדרה כבר לא שייכת לז'אנר ההתגנבות, לא שזה רע. צפו:

Assassin's Creed Valhalla (ובקיצור AC: V) מפותח על ידי יוביסופט מונטריאול, ובשיתוף עם לא פחות מ-12 אולפנים שונים, ביניהם-  יוביסופט סופיה, סינגפור, שנחאי, מונטפלייה, ברצלונה, קייב, בוקרשט, הפיליפינים ועוד. בנוסף ובדומה לכותר הקודם בסדרה, היא נעזרה גם בשירותי חברת Sperasoft.

מה הסיפור של AC: V?

המשחק יכניס אתכם לנעליו של אייבור (Eivor), לוחם ויקינגי עז ונטול פחד המוביל קבוצה של נורמנים מנורבגיה למלחמות אינסופיות הנובעות ממחסור במשאבים במאה התשיעית לספירה. המסע שלהם חוצה יבשות והוא כולל את הדרך מהים הצפוני לעבר אנגליה, שם השחקנים ישאפו לעתיד חדש לשבט/קלאן, תוך כדי מציאות קשוחה ואלימה.

המציאות הזאת תבוא לידי ביטוי בסגנון הלחימה האכזרי של לוחמי ויקינגים עם מערכת לחימה מחודשת הכוללת את היכולת להפעיל נשק כפול נגד מגוון גדול יותר של אויבים מאי פעם. יוביסופט הסבירה בהודעה לעיתונות כי:

עם מעט משאבים העומדים לרשותם, שחקנים יכולים להוביל לפשיטות לכל מקום מבטיח שהם רואים מחוף הים.

עוד הוסיפה החברה פרטים על העלילה וציינה כי כשהוויקינגים מתחילים להתיישב בביתם החדש, הם נתקלים בהתנגדות מצד הסקסונים, כולל המלך אלפרד מווסקס (King Aelfred), וכנגד כל הסיכויים, אייבור חייב לעשות כל מה שנחוץ כדי לשמור על ולהאלה (Valhalla) בהישג יד.

Assassin's Creed Odyssey של 2018 איפשר לשחקנים לבחור את המגדר שלהם, לבחור בין גבר או אישה, וגם Assassin's Creed Valhalla יאפשר זאת ואף ייקח את הפיצ'ר הזה קדימה. האפשרות לשחק כגבר או כאישה הייתה אחת התכונות הבולטות ביותר של אודיסיאה, והיא התקבלה בחיוב על ידי שחקנים. הבחירה אז באלקסיוס או קסנדרה לא השפיעה על המשחקיות או האווירה, אלא פשוט שינתה את תפקידה של הדמות האחרת בסיפור. ההתייחסות במשחק החדש לבחירת המגדר תיעשה בדומה לאופן שבו התייחסו לשפרד הזכר והנקבה ב- Mass Effect.

מהדורת האספנים של Assassin's Creed Valhalla

בשבוע הבא נזכה לראות גיימפליי ראשון מהמשחק במסגרת האירוע של חברת מייקרוסופט בו היא תציג משחקים חדשים לקונסולת הדור הבא שלה, Xbox Series X.

Assassin's Creed Valhalla ישוחרר ב-10 בנובמבר ל-Xbox Series X, PS5, Xbox One, PS4, Stadia, ול- PC (דרך החנות של Epic).


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות