סמנו ביומנים: PC Gaming Show יתקיים אונליין ב-6 ליוני

למרות ביטול E3 2020, אירוע הגיימינג PC Gaming Show יתקיים אונליין

אחד הנספחים החשובים באירוע הגיימינג השנתי E3, הוא אירוע The PC Gaming Show, המצגת הראשית למשחקי מחשב, קטעי משחק שלא נצפו עד כה, לייב סטרימינג למשחקים חדשים והכרזות גדולות מכמה מהמפתחים הגדולים והמעניינים של משחקי מחשב. בהיעדר תערוכת E3 קונבנציונאלית בשנת 2020 בשל מגיפת הקורונה, (תערוכת E3 2020 בוטלה רשמית), נראה כי חלק מהמציגים בתערוכה יעשו זאת אונליין.

האירוע The PC Gaming Show, בחסות PC Gamer, יתקיים השנה ביום שבת, 6 ביוני והוא ישודר דרך Twitch ובעוד פלטפורמות אחרות. מארגן האירוע אוואן להטי, שהוא גם העורך הראשי העולמי ב- PC Gamer, טוען כי מטרת האירוע למשחקים למחשבים האישיים נותרה ללא שינוי: זרקור על הפרויקטים המרגשים ביותר לקהילת הפיסי גיימרס. הוא צוטט:

ה-PC gaming שגשג בעשור האחרון מכיוון שזו פלטפורמת המשחקים היחידה ששייכת לכולם, יש כמה וכמה משחקים חדשים ומדהימים שראויים להכרה, ואנחנו מצפים להפוך את ה- 6 ביוני ליום בו הצופים יוכלו לחוות את מה שמתרחש הלאה בעולם הגיימינג.

האירוע השנה יבוסס על הביצועים החזקים של ה- PC Gaming Show בתערוכת E3 2019, כאשר האירוע אשתקד הציג ביצועים טובים יותר ממצגות של שחקניות ראשיות בתערוכה כמו נינטנדו ו- EA במהלך E3. בעידן בו אנו חיים, שירותי משחק ופלטפורמות סטרימינג שוברים שיא בביקושי קהל בכל הזמנים, תשומת לב רבה מתמיד תהיה במצגות שנתיות בפורמט עיתונאי ורשמי.

השותפים לאירוע השנה שנחשפו עד כה הם אינטל, Epic Games, Tripwire Interactive, Frontier, Merge, Humble Bundle , Guerrilla Collective ו- Perfect World.

האתר הרשמי של PC Gaming Show


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות