בשל "משבר עולמי": The Last Of Us 2 נדחה למועד לא ידוע

סוני דוחה (שוב) את ההשקה של אחד המשחקים הגדולים שלה השנה, The Last Of Us 2 בטענה כי משבר הקורונה מונע ממנה לספק חוויית השקה לגיימרים, והפעם ללא הגבלת זמן

בנובמבר של שנה שעברה הודיעה סוני כי היא דוחה את ההשקה של The Last of Us 2 (או בשמו הרשמי- The Last of Us Part II) לחודש מאי 2020, כי הגיעה למסקנה שהשקה בחודש פברואר 2020, היא מוקדמת מדי, והמשחק כנראה לא יהיה מוכן. כעת, היא שוחה את המשחק שוב, אך הפעם ללא הגבלת זמן. בציוץ בטוויטר הסבירה כי המשבר העולמי שנגרם על ידי נגיף הקורונה "מונע מאיתנו לספק את חווית ההשקה שמגיעה לשחקנים שלנו".

המפתחת Naughty Dog פרסמה גם כן הצהרה משלה בטוויטר בו הבהירה כי המשחק נמצא בשלב הפיתוח האחרון, אך ישנם נושאים לוגיסטיים שימנעו ממנו להבטיח את החוויה הטובה ביותר, כולל השקה גלובלית:

נדהמנו מההחלטה הזו אבל בסופו של דבר הבנו שהיא הכי טובה והוגנת לכלל השחקנים שלנו. אנו מקווים שלא מדובר בעיכוב לזמן רב ונעדכן אתכם ברגע שיהיה לנו מידע חדש לשתף.

 

נכון לעכשיו, The Last of Us 2 מיועד לשחרור לקונסולת ה-PS4 בלבד, לכן, מחשבות על דחייה למועד בו תושק הקונסולה הבאה של סוני בסוף השנה, PS5, לא כל כך באות בחשבון, אלא אם כן סוני ו"הכלבלב השובב" מכינים לנו הפתעה. בינתיים, שחררה סוני צילומי מסך חדשים של המשחק שנלקחו מה- PS4 PRO, להנאתכם:

עוד דחייה נוספת של סוני היא המשחק Marvel's Iron Man VR שנדחה גם הוא ללא הכרזה על תאריך.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות