PS5 DualSense: כך נראה הבקר החדש של הפלייסטיישן 5

לבן שחור כחלחל: סוני חושפת את הקונטרולר החדש שמיועד לקונסולת הדור הבא שלה, הפלייסטיישן 5 (PS5), ה-DualSense מביא עיצוב חדש לגמרי עם פיצ'רים מובנים חדשים ודגש על צבע לבן

סוני העניקה לנו סוף סוף מבט ראשוני על ה- DualSense, בקר ה- PS5 החדש שיגיע עם הפלייסטיישן 5 בהשקה של סוף שנה זו. ה- DualSense מציג פונקציונליות חדשה לגמרי ושלל פיצ'רים חדשים, ובעיקר מציג מראה חדש לחלוטין לעומת ה DualShock 4. למרות שהבקר החדש נאחז בכמה מהתכונות האייקוניות ביותר של הבקר הישן, ל- DualSense יש הרבה של תכונות חדשות גם לדור הבא של פלייסטיישן.

שחור לבן עם אור כחול

ההבדל הבולט ביותר בין בקרי DualSense לבין בקרי DualShock קודמים הוא העיצוב הבולט של שני צבעים, לבן ושחור. מיקום סרגל האור גם השתנה ובמקום להיות ממוקם בחלקו העליון של הבקר, הוא יושב כעת משני צידי משטח המגע. זה, לדברי סוני, יעניק לו "מראה ותחושה קצת יותר גדולים". נראה כי בקר ה- DualSense החדש עוצב עם צורה מעט עבה יותר מ- DualShock 4. למרות שאין לנו את המידות המדויקות ועדיין לא החזקנו אחד כזו ביד, הצורה שמוצגת בתמונות הראשוניות היא בהחלט סטייה מצד בקרי PlayStation קודמים. לטענת סוני, זווית הלחצנים והאחיזה עודכנו כדי לפנות מקום לכמה מהתכונות החדשות שלה, כמו הצגתם של טריגרים אדפטיביים (מפעילים הסתגלותיים):

 

סוני כבר הכריזה בעבר שהבקר של ה- PS5 החדש יעשה שימוש במשוב Haptic ובטריגרים אדפטיביים. בפוסט בבלוג שלה, סוני פירטה את "מגוון התחושות העוצמתיות" שהמשוב עשוי להביא למשחקים, כמו "תחושה ריאליסטית בנהיגת מכונית דרך בוץ." משוב Haptic הוא אותה טכנולוגיה שעומדת מאחורי ה-"HD rumble" של Nintendo Switch ואנחנו יודעים שבקר ה- Xbox Series X יעשה בו שימוש גם כן. הטריגרים האדפטיביים בלחצני L2 ו- R2 יציגו רמות שונות של "התנגדות" שיעבדו בד בבד עם המשוב ההפטי של ה- DualSense בכדי להפוך את האינטראקציות במשחקים ליותר אימרסיות, ובשפה פשוטה יותר, לגרום לכם לשקוע לתוך המשחק ולשכוח לרגע שאתם בחדר הגיימינג שלכם של המאה ה-21.

מיקרופון מובנה, סוללה, שיתוף, ו-USB-C Port

ה- DualSense משתמש בסוללה נטענת, בדיוק כמו שבקרי DualShock קודמים עשו, אך הפיצ'ר החדש והיותר מרגש הוא שבקר ה- DualSense מתפאר ביציאת USB-C עבור כבל החשמל שלו, שזה בהחלט חדשות טובות עבורנו, אך בהחלט חדשות רעות עבור אוסף כבלי מיקרו USB הישנים והמאובקים שאספנו במשך השנים.  ה- DualSense יכלול מיקרופון מובנה כדי שנוכל כולנו לפטפט ולהתקשקש עם חברים מבלי שנצטרך לעשות שימוש עם מיקרופון מובניה באוזנייה, אם כי סוני עדיין ממליצה להשתמש באחד כזה להפעלות צ'אט ארוכות יותר (והיא גם מוכרת עדיין סט אוזניות גיימינג).

 

לסיום, כפתור השיתוף הוחלף בכפתור Create חדש, אם כי סוני סירבה לשתף פרטים נוספים על אופן ההבדל של הכפתור החדש מפונקציונליות ה- Share.


מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות