דיווח: קונסולת ה-Xbox Series X תושק ב-26 בנובמבר

קונסולת הדור הבא של מייקורוספט, ה-Xbox Series X, זוכה לתאריך השקה רשמי, אחרי שמייקרוסופט חשפה את המפרט הטכני המלא שלה וחשפה את חג ההודיה כיום ההשקה. סוני תיאלץ להודיע על תאריך השקה בקרוב

הקונסולה הבאה מבית מייקרוסופט, תושק ביום חמישי, ה-26 בנובמבר, 2020, כך עידכן לארי הירב (מייג'ור נלסן) בחשבון הטוויטר שלו לאחר שהקונסולה הועלתה למכירה באתר האקסבוקס הרשמי עם תאריך השקה זה. נראה כי החברה לא רק התכוונה להשקה בתקופת החגים של ה-Xbox Series X, אלא באמת מתכוונת להשיק את הקונסולה בחג ההודיה 2020. יום אחרי תאריך זה, הוא ה-27 לנובמבר, שבמקרה הוא חג השופינג הגדול של השנה, הבלאק פראדיי, אז תתארו לכם איזו השקה זו הולכת להיות.

לאחר פרסום מועד ההשקה נראה כי מייקרוסופט נסוגה מעט מהחשיפה וכעת היא מעדכנת כי היא עדיין מחויבת לקהל הלקוחות על השקה במועד החגים, ייתכן שהיא חוששת שגל הקורונה עדיין לא מאפשר לה "לחגוג" עם ידיעות שכאלה.

בדומה למתחרתה הנצחית סוני, שחשפה הלילה את המפרט הטכני המלא שלה, אך עדיין לא חשפה את הקונסולה עצמה ואת תאריך ההשקה, גם קונסולת האקסבוקס הבאה תהיה מבוססת על מעבדי 8 ליבות חדשים ומתקדמים של חברת AMD ועם כונני NVMe SSD מהירים (4.8GBps) של חברת סיגייט במקרה הזה, ועם אופציה להרחבה. המעבד הגרפי הוא מסדרת Radeon Navi, בארכיטקטורת RDNA 2 שיתמוך בטכנולגיית Ray Tracing (עקיבת קרניים), ומגיע למהירות 1.825GHz

להלן המפרט הטכני המלא של קונסולת ה-Xbox Series X:

מעבד ראשי8 ליבות מבוסס Zen 2 של חברת AMD ובמהירות 3.8GHz
מעבד גרפי12.16 TFLOPs,
52 CUs במהירות 1.825GHz
ארכיטקטורת מעבד גרפיCustom RDNA 2
זיכרון פנימי16GB GDDR6
רוחב פס זיכרון10GB at 560GB/s,
6GB at 336GB/s
נפח אחסון פנימי1TB Custom NVMe SSD
IO Throughput2.4GB/s (Raw),
4.8GB/s (מכווץ)
הרחבת שטח אחסון1TB Expansion כרטיס
אחסון חיצוניUSB HDD
דיסק אופטי4K UHD Blu-ray Drive
HDMI2.1 (4K/120Hz, 8K, VRR)
תאימות לאחורXbox, Xbox 360, Xbox One

מייקרוסופט העלתה גם סרטוני הדגמה חדשים ומרשימים לביצועי הקונסולה, ובהמשך אנחנו נעלה כתבת השוואה בין שתי הקונסולות  PS5 מול Xbox Series X – מי חזקה יותר?

קונסולת ה-Xbox Series X צפויה להגיע לחנויות ביום חמישי, ה-26 לנובמבר, 2020.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות